Luni, 16 Iunie 2025
RO EN

ABN Systems a incheiat anul 2021 cu afaceri de 108 milioane lei, plus 16,2%

ABN Systems International, unul dintre liderii pietei de accesorii telecom si produse Smart Home din Romania, care detine brandul Tellur, a inregistrat o cifra de afaceri de 108,7 milioane de lei (22 de milioane de euro) in 2021, in crestere cu 16,2% comparativ cu 2020.
Profitul net a ajuns la 9,5 milioane de lei (1,9 milioane de euro), in crestere cu 67,8% in 2021 fata de 2020. EBITDA a crescut cu 80,1%, ajungand la 12,4 milioane de lei (2,5 milioane de euro), comparativ cu anul anterior.
Segmentele B2B si online s-au aflat in topul cresterilor inregistrate de companie anul trecut, atat pe plan intern, cat si extern, compania obtinand rezultate optime la toate directiile sale principale de business.
In ceea ce priveste categoria de produse, cele mai vandute au fost cele din gama proprie, Tellur. Castile Bluetooth, incarcatoarele auto si cablurile cu LED s-au aflat in topul vanzarilor din 2021, atat in tara, cat si in celelalte 30 de tari in care este prezenta compania.
„Anul 2021 a fost unul in care am avut multe realizari, am intrat pe noi piete externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am inregistrat recorduri de vanzari pe anumite categorii de produse si am dezvoltat business-ul in acord cu ce ne-am propus. Am inceput anul acesta in mare forta, prin listarea la BVB si deschiderea unei subsidiare in Texas pentru a sustine ritmul de crestere a vanzarilor si a deservi cat mai bine clientii din America de Nord. Luna aceasta am lansat, in premiera in Romania, Tellur Green, o gama de produse 100% ecologice, ce include produse precum cabluri, incarcatoare, boxe portabile Bluetooth, fabricate din materiale precum fibra de grau, nailonul sau plasticul reciclat. Rezultatele obtinute pana acum si perspectivele pietei ne dau toate motivele de a fi optimisti in continuare,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
ABN Systems are in plan dezvoltarea accelerata pe pietele externe de pe patru continente si consolidarea pozitiei pe piata autohtona, prin accesarea unor noi nise de business. Pentru realizarea acestui lucru, compania s-a listat la BVB la inceputul acestui an, in urma unui IPO istoric.

Din aceeasi categorie

10 Iun 13:11 | Schneider Electric: Noua initiativa pentru dezvoltarea unui ecosistem nativ AI
10 Iun 11:46 | Propuneri APMGS pentru dezvoltarea domeniului monitorizarii structurale/geotehnice
06 Iun 11:49 | MAZARS: Circa 70% dintre companiile din Romania utilizeaza AI in procesele interne
06 Iun 11:39 | ANCPI: Aproape sapte milioane de hectare, cadastrate gratuit pentru cetateni
05 Iun 12:53 | Companiile care folosesc Softlead Digital DNA sunt deschise catre digitalizare
04 Iun 10:33 | XARI Agency: 70% din siteurile companiilor romanesti nu sunt conforme cerintelor UE
03 Iun 09:20 | APMGS aniverseaza 3 ani de activitate in monitorizarea structurala si geotehnica
03 Iun 07:00 | NEMETSCHEK: Presiunea pe digitalizare va creste accelerat pe fondul crizelor actuale
29 Mai 17:22 | InfoCons si DNSC anunta un parteneriat strategic in domeniul securitatii cibernetice
29 Mai 11:02 | Arctic Stream & Eximprod lanseaza Cyber Arena, pentru pregatirea in cybersecurity
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA