Duminică, 03 August 2025
RO EN

ABN Systems a incheiat anul 2021 cu afaceri de 108 milioane lei, plus 16,2%

ABN Systems International, unul dintre liderii pietei de accesorii telecom si produse Smart Home din Romania, care detine brandul Tellur, a inregistrat o cifra de afaceri de 108,7 milioane de lei (22 de milioane de euro) in 2021, in crestere cu 16,2% comparativ cu 2020.
Profitul net a ajuns la 9,5 milioane de lei (1,9 milioane de euro), in crestere cu 67,8% in 2021 fata de 2020. EBITDA a crescut cu 80,1%, ajungand la 12,4 milioane de lei (2,5 milioane de euro), comparativ cu anul anterior.
Segmentele B2B si online s-au aflat in topul cresterilor inregistrate de companie anul trecut, atat pe plan intern, cat si extern, compania obtinand rezultate optime la toate directiile sale principale de business.
In ceea ce priveste categoria de produse, cele mai vandute au fost cele din gama proprie, Tellur. Castile Bluetooth, incarcatoarele auto si cablurile cu LED s-au aflat in topul vanzarilor din 2021, atat in tara, cat si in celelalte 30 de tari in care este prezenta compania.
„Anul 2021 a fost unul in care am avut multe realizari, am intrat pe noi piete externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am inregistrat recorduri de vanzari pe anumite categorii de produse si am dezvoltat business-ul in acord cu ce ne-am propus. Am inceput anul acesta in mare forta, prin listarea la BVB si deschiderea unei subsidiare in Texas pentru a sustine ritmul de crestere a vanzarilor si a deservi cat mai bine clientii din America de Nord. Luna aceasta am lansat, in premiera in Romania, Tellur Green, o gama de produse 100% ecologice, ce include produse precum cabluri, incarcatoare, boxe portabile Bluetooth, fabricate din materiale precum fibra de grau, nailonul sau plasticul reciclat. Rezultatele obtinute pana acum si perspectivele pietei ne dau toate motivele de a fi optimisti in continuare,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
ABN Systems are in plan dezvoltarea accelerata pe pietele externe de pe patru continente si consolidarea pozitiei pe piata autohtona, prin accesarea unor noi nise de business. Pentru realizarea acestui lucru, compania s-a listat la BVB la inceputul acestui an, in urma unui IPO istoric.

Din aceeasi categorie

29 Iul 07:00 | Oliver Hermes, WILO: Distrugerea constructiva reprezinta singura sansa a Europei?
28 Iul 07:00 | WILO: Impact mare al inteligentei artificiale sustenabile asupra domeniului tehnologic
15 Iul 11:44 | OVES: Piata IT resimte presiunea contractarii internationale si majorarilor fiscale
14 Iul 11:29 | Accenture: Productivitatea Europei este cu 24% mai scazuta decat cea a SUA
14 Iul 07:00 | ORACLE poate deveni una dintre cele mai mari companii de infrastructura cloud
11 Iul 12:44 | iCON-BI: Proiect inovator pentru transformarea digitala a sectorului constructiilor
10 Iul 07:00 | SALESFORCE: Vanzari de 10 miliarde USD, in primul trimestru, an fiscal 2026
09 Iul 15:34 | APMGS: Ghid pentru contractarea serviciilor de monitorizare geotehnica si structurala
07 Iul 11:42 | BCG: Valoarea reala a AI in afaceri necesita o reproiectare a fluxurilor de lucru
04 Iul 12:52 | RoCoach & Novel Research: Romanii nu au incredere in AI fara interventie umana
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA