Sâmbătă, 22 Februarie 2025
RO EN

UTI creste nivelul de optimizare si adaptare a portofoliului de solutii si servicii

Pandemia de COVID-19 ne-a adus tuturor provocari cu care nu ne-am mai confruntat pana acum atat la nivel individual , cat si organizational. Pentru a-si proteja angajatii, pentru a asigura buna desfasurare a activitatilor si pentru a raspunde nevoilor clientilor in acest context special, companiile Grupului UTI au implementat o serie de masuri, respectand recomandarile autoritatilor de a combate raspandirea noului coronavirus (COVID-19).
Astfel, pentru a asigura prestarea serviciilor catre clienti, a fost activat planul de continuitate a activitatii, care prevede masuri specifice pentru asigurarea operatiunile esentiale. Echipa de management desemnata monitorizeaza zilnic activitatile si propune, in functie de evolutia situatiei la nivel national si de recomandarile autoritatilor, ajustarea operatiunilor.
Pentru protejarea angajatilor si clientilor nostri, am implementat lucrul de acasa pentru angajatii care pot lucra de la distanta si am flexibilizat programul de lucru, folosind aplicatii online pentru toate activitatile critice si pentru a nu intrerupe procesul de luare a deciziilor.
Toate masurile recomandate de autoritati au fost implementate pentru echipele care nu pot lucra la distanta, de la masuri stricte de igiena si dezinfectare personala si a spatiilor de lucru, la instructajul zilnic al personalului si verificarea parametrilor de sanatate minimali. In ultimele 2 saptamani, chiar inainte de primele manifestari ale virusului in Romania, am transmis informari interne constante de responsabilizare si de prevenire a COVID-19 prin masuri de igiena si am dotat toate sediile si punctele de lucru cu substante dezinfectante si echipamente de protectie, astfel incat echipele noastre sa fie protejate si pregatite.
Ne este greu sa estimam impactul pe care aceasta criza il va avea, dar avem experienta in gestionarea crizelor, demonstrata de modul in care UTI si-a desfasurat activitatea pe perioada crizei economice din 2009 si suntem pregatiti sa raspundem rapid si ferm pentru a ne mentine stabilitatea. Vom creste eforturile de optimizare si adaptare a portofoliului de solutii si servicii, vom monitoriza si reduce costurile, mentinandu-ne angajamentul pentru calitatea serviciilor prestate.

Din aceeasi categorie

12 Apr 10:53 | Academia Romana: 10 principii de valorificare sustenabila a resurselor minerale
13 Noi 11:13 | SmartWrap a lansat Centrul Mobil de Testare a Stabilitatii Paletilor
10 Feb 13:38 | H Victoriei 139 - Best International Residential Renovation /Redevelopment
01 Iul 11:46 | Canicula e aici. Angajatorii trebuie sa asigure suficienta apa de baut la locul de munca
17 Mai 13:13 | INNOCONSTRUCT: Angajamentul firmelor si Guvernului pentru digitalizare
11 Mar 13:49 | Reprezentantii industriei au semnalat blocaje de transport marfa in portul Constanta
22 Iul 11:39 | RBL, in 10 ani: De la 4 antreprenori la o comunitate de 230 de lideri de business
29 Iun 11:43 | Financial Times: „Nordis Mamaia va fi cel mai mare hotel de leisure din Europa”
23 Iun 13:57 | AKZONOBEL lanseaza competitia Paint the Future, dedicata start-up-urilor
18 Iun 13:57 | Andreas Lier, CEO al BASF, nou presedinte la Camera de Comert Romano-Germana
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA