Miercuri, 26 Februarie 2025
RO EN

TeraPlast: Noua campanie de promovare pentru sisteme de acoperisuri Wetterbest

Cea mai noua campanie a agentiei de publicitate Armada pentru brandul Wetterbest vorbeste despre sistemele de acoperisuri care rezista oricarei intemperii, avandu-l ca personaj central pe binecunoscutul prezentator meteo - Florin Busuioc.
Dezvoltat intr-o cheie umoristica si mizand pe carisma, dar si pe imaginea de „autoritate in materie de prognoza Meteo” dobandita in popor de celebrul Busu, noul spot transmite ideea durabilitatii si fiabilitatii produselor Wetterbest, imaginand o serie de teste la care sunt supuse sistemele de acoperisuri.
Astfel, pentru a proba eficienta, siguranta si rezistenta acoperisurilor Wetterbest la diverse intemperii, incarcari mecanice sau temperaturi extreme, Busu selecteaza fenomenele meteo care au potentialul cel mai mare de a afecta acoperisurile. In urma testelor, expertii constructori sustin, neclintiti in alegerea lor, ca sistemele de acoperisuri de la Wetterbest rezista impecabil.
„Avand in vedere ca acoperisurile ar trebui sa reziste la conditii meteorologice oricat de aprige, ne-am gandit ca un endorser din aceasta zona este potrivit pentru brandul Wetterbest. Noi l-am recomandat pe Florin Busuioc. Busu, prezinta „Vremea” la ProTV de mai bine de 14 ani. In timpul acesta a devenit cel mai cunoscut prezentator de Meteo, motiv pentru care au aparut si foarte multe glume conform carora el decide vremea de afara („Aoleu, iar a dat Busu ploaie…”). Busu devine astfel un personaj autentic in cadrul spoturilor Wetterbest, acesta fiind personajul care poate testa abilitatea tiglelor de a rezista la cazuri de temperatura extrema, intemperii sau incarcari mecanice“, a declarat Loredana Saru, brand & communication strategist Armada .
„Wetterbest este o marca romaneasca ce ofera incredere, confort si siguranta clientilor, prin produse de calitate, rezistente si durabile in timp. Acest fapt ne-am dorit sa-l surprindem prin noua ruta de comunicare Wetterbest. Pe fiecare casa. Tenta umoristica a spotului este in linie cu spiritul prietenos si de incredere al brandului nostru”, a adaugat Ioana Borza, director de marketing, Grup TeraPlast.

Din aceeasi categorie

12 Apr 10:53 | Academia Romana: 10 principii de valorificare sustenabila a resurselor minerale
13 Noi 11:13 | SmartWrap a lansat Centrul Mobil de Testare a Stabilitatii Paletilor
10 Feb 13:38 | H Victoriei 139 - Best International Residential Renovation /Redevelopment
01 Iul 11:46 | Canicula e aici. Angajatorii trebuie sa asigure suficienta apa de baut la locul de munca
17 Mai 13:13 | INNOCONSTRUCT: Angajamentul firmelor si Guvernului pentru digitalizare
11 Mar 13:49 | Reprezentantii industriei au semnalat blocaje de transport marfa in portul Constanta
22 Iul 11:39 | RBL, in 10 ani: De la 4 antreprenori la o comunitate de 230 de lideri de business
29 Iun 11:43 | Financial Times: „Nordis Mamaia va fi cel mai mare hotel de leisure din Europa”
23 Iun 13:57 | AKZONOBEL lanseaza competitia Paint the Future, dedicata start-up-urilor
18 Iun 13:57 | Andreas Lier, CEO al BASF, nou presedinte la Camera de Comert Romano-Germana
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA