Duminică, 27 Aprilie 2025
RO EN

ORACLE lanseaza Siebel CRM Public Sector 8.2.2

Include noi functionalitati pentru a ajuta agentiile din sectorul public sa imbunatateasca implementarea programelor si serviciile pentru cetateni. Oracle a lansat astazi Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 – parte componenta a Oracle Social Services Suite – pentru a ajuta organizatiile din sectorul public sa reactioneze mai bine la mediile economice, sociale si politice in schimbare, concentrandu-se in acelasi timp pe imbunatatirea furnizarii programelor si a serviciilor pentru cetateni, precum si pe simplificarea automatizarii legislatiei programelor. Una dintre primele solutii software comerciale create anume pentru servicii sociale, Oracle Social Services Suite le ofera agentiilor guvernamentale o platforma completa, deschisa si integrata pentru gestiunea eligibilitatii si a dosarelor, pentru simplificarea stabilirii eligibilitatii, cresterea eficientei functionarilor sociali si imbunatatirea eficientei programelor. Organizatiile din sectorul public – inclusiv serviciile sociale, justitia si siguranta publica, alte servicii componente si agentiile de taxe si impozite – aleg cea mai noua versiune a solutiei Siebel CRM Public Sector pentru a suplimenta solutiile lor de gestiune a dosarelor deoarece ofera o solutie completa, modulara ce le permite agentiilor sa dezvolte si sa implementeze propriile solutii intr-o maniera rapida, flexibila si rentabila. Ca parte din Oracle Applications Unlimited, Siebel CRM Public Sector 8.2.2 continua sa construiasca pe fundatia oferita de posibilitatile complete de gestiune a eligibilitatii si a dosarelor din Oracle Social Services Suite, oferind inovatii si caracteristici imbunatatite de accesibilitate pentru utilizatori, pentru gestiunea platilor, a cererilor si a furnizorilor de servicii. In plus, imbunatatirile aduse integrarii solutiei Siebel CRM Public Sector cu Oracle Policy Automation sustin o implementare simplificata, performanta imbunatatita si posibilitati suplimentare de auditare si raportare a deciziilor.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

Din aceeasi categorie

12 Apr 10:53 | Academia Romana: 10 principii de valorificare sustenabila a resurselor minerale
13 Noi 11:13 | SmartWrap a lansat Centrul Mobil de Testare a Stabilitatii Paletilor
10 Feb 13:38 | H Victoriei 139 - Best International Residential Renovation /Redevelopment
01 Iul 11:46 | Canicula e aici. Angajatorii trebuie sa asigure suficienta apa de baut la locul de munca
17 Mai 13:13 | INNOCONSTRUCT: Angajamentul firmelor si Guvernului pentru digitalizare
11 Mar 13:49 | Reprezentantii industriei au semnalat blocaje de transport marfa in portul Constanta
22 Iul 11:39 | RBL, in 10 ani: De la 4 antreprenori la o comunitate de 230 de lideri de business
29 Iun 11:43 | Financial Times: „Nordis Mamaia va fi cel mai mare hotel de leisure din Europa”
23 Iun 13:57 | AKZONOBEL lanseaza competitia Paint the Future, dedicata start-up-urilor
18 Iun 13:57 | Andreas Lier, CEO al BASF, nou presedinte la Camera de Comert Romano-Germana
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA