Sâmbătă, 22 Februarie 2025
RO EN

HOSPICE: Filmul "Copacul Dorintelor", un apel la solidaritate si implicare civica

In premiera pentru industria cinematografica de la noi, „Copacul dorintelor“ va fi primul lungmetraj caritabil din Romania, inspirat din realitatea dura a copiilor care infrunta un diagnostic incurabil. Filmul este regizat de Matei Dima (BRomania), care se implica pro bono in acest proiect, iar incasarile se vor indrepta in totalitate catre HOSPICE Casa Sperantei si catre ingrijirea gratuita a micilor pacienti.
Scenariul filmului este scris de Mihai Manescu (manager comunicare & brand HOSPICE Casa Sperantei) si de Matei Dima si are ca punct de plecare povestile adevarate ale mai multor copii pacienti ai fundatiei. Filmul caritabil este totodata un apel la solidaritate si la implicare si subliniaza cate se mai pot face pentru copiii care aud un rece si descuranjant „nu se mai poate face nimic“.
Desi inspirat dintr-o realitate dureroasa, „Copacul Dorintelor“ isi propune sa transmita un mesaj despre speranta, fiind totodata o incursiune in lumea fantastica a uneia dintre cele mai importante opere literare pentru copii, „Amintiri din copilarie“ a lui Ion Creanga. Misiunea filmului este aceea de a transforma un subiect dificil si delicat intr-un film care poate fi vizionat de toti membrii unei familii, indiferent de varsta, fiind totodata o metafora pentru speranta si iubire.
„M-am atasat de Hospice Casa Sperantei acum doi ani, cand le-am facut o vizita copiilor de acolo si m-am intors un om schimbat. Copiii de la Hospice m-au invatat ca problemele mele nu sunt probleme adevarate, iar daca ei aveau puterea sa rada, vreau sa iau acea putere si sa o dau mai departe tuturor. In momentul in care am fost abordat cu scenariul „Copacul Dorintelor” m-am simtit onorat si, cumva, entuziasmat. Va fi un film greu, cu multe provocari, dar care sper sa schimbe niste mentalitati, niste vieti si, mai ales, sa stranga cat mai multe fonduri pentru acesti copii. Imi place sa fac oamenii sa rada, insa, de data asta, sper sa starnesc si alte sentimente”, spune Matei.
„Copiii care infrunta o boala incurabila nu au nevoie de lacrimile noastre, le au pe ale lor. Acesti copii curajosi au nevoie sa stie ca nu sunt singuri in lupta grea pe care o duc si de o societate pregatita sa ii accepte, sa si-i asume si sa ii ajute. Este pentru prima data cand profesionisti din lumea filmului se unesc pentru a genera o campanie unica de strangere de fonduri, care se va traduce in sprijin si ingrijire paliativa gratuita pentru pacientii HOSPICE Casa Sperantei. Pe langa componenta de fundraising, misiunea acestui film este de a transmite un mesaj puternic catre publicul din Romania, un mesaj pe care HOSPICE Casa Sperantei deja il transmite catre pacientii cu boli incurabile care beneficiaza de servicii gratuite de ingrijire paliativa: „Pretuim fiecare clipa de viata”. Le suntem recunoscatori tuturor celor implicati si ii multumim lui Matei Dima, ambasador HOSPICE, pentru prietenie, pentru parteneriatul devenit deja traditie si pentru faptul ca a acceptat sa se implice pro bono in acest proiect cinematografic. Invitam si alti parteneri sa ni se alature acestui proiect, pentru ca impreuna putem face cu adevarat o diferenta pentru copiii si adultii afectati de o boala incurabila”, a declarat Mirela Nemtanu, director executiv HOSPICE Casa Sperantei.

Din aceeasi categorie

12 Apr 10:53 | Academia Romana: 10 principii de valorificare sustenabila a resurselor minerale
13 Noi 11:13 | SmartWrap a lansat Centrul Mobil de Testare a Stabilitatii Paletilor
10 Feb 13:38 | H Victoriei 139 - Best International Residential Renovation /Redevelopment
01 Iul 11:46 | Canicula e aici. Angajatorii trebuie sa asigure suficienta apa de baut la locul de munca
17 Mai 13:13 | INNOCONSTRUCT: Angajamentul firmelor si Guvernului pentru digitalizare
11 Mar 13:49 | Reprezentantii industriei au semnalat blocaje de transport marfa in portul Constanta
22 Iul 11:39 | RBL, in 10 ani: De la 4 antreprenori la o comunitate de 230 de lideri de business
29 Iun 11:43 | Financial Times: „Nordis Mamaia va fi cel mai mare hotel de leisure din Europa”
23 Iun 13:57 | AKZONOBEL lanseaza competitia Paint the Future, dedicata start-up-urilor
18 Iun 13:57 | Andreas Lier, CEO al BASF, nou presedinte la Camera de Comert Romano-Germana
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA