„Este cel mai important drum judetean, «coloana vertebrala» a judetului nostru, de care vor beneficia direct 220.000 de aradeni, locuitori ai localitatilor prin care trece acest tronson, dar si alti 25.000 de locuitori din orasele si comunele invecinate. Este, de asemenea, un proiect greu, prin lungimea lui, implicit prin costurile pe care le genereaza pentru modernizare. Principalul obiectiv este, desigur, cresterea sigurantei in trafic si reducerea timpului de deplasare, dar avem in vedere si un acces facil spre obiective din zona: statiunea Moneasa, Casoaia, lacul Taut sau Podgoria Aradului”, a declarat Iustin Cionca, presedintele Consiliului Judetean Arad, care subliniaza ca legatura cu Moneasa va fi imbunatatita prin castigarea unui alt proiect important, Barsa-Moneasa-limita judet Bihor.
S-a prevazut si o varianta de drum pentru accesul spre nordul si nord-vestul judetului, in timpul lucrarilor. „Pentru ca in timpul efectuarii lucrarilor sa nu existe riscul blocarii traficului inspre nordul si nord-vestul judetului, pentru a fluidiza circulatia si a evita semiizolarea unei parti din judet, am asigurat un traseu alternativ: Arad-Zimand-Santana-Caporal Alexa-Pancota. Anul trecut a fost reabilitat tronsonul Santana-Caporal Alexa-Pancota, urmand sa reabilitam si portiunea Pancota-Seleus, pentru a avea un drum sigur si modern de la Arad pana la Ineu”, a precizat vicepresedintele Consiliului Judetean Arad, Sergiu Bilcea.