Vineri, 25 Aprilie 2025
RO EN

SELENA ROMANIA SRL

Adresa: Str. Drumul Mare, nr. 26-28 , Clinceni , Ilfov
Telefon: , 021/467.03.30 , 021/467.03.40
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web site: www.tytan.ro

Descriere

Furnizor de spuma poliuretanica si alte materiale utilizate in industria constructiilor.

Prezentare

SELENA: Consolidarea operatiunilor locale, un obiectiv permanent

 

Conform estimarilor conducerii echipei manageriale a subsidiarei locale, cota de piata detinuta in tara noastra pe segmentul spumelor poliuretanice se situeaza la aproximativ 25%. De-a lungul timpului, furnizorul polonez a lansat o serie de produse inovatoare, care au asigurat aceasta pozitie si au exercitat un impact favorabil asupra relatiilor de afaceri cu firmele autohtone specializate din domeniul constructiilor.

 

 

 

Mihut Craciun (51 de ani)

Functia/Institutia: director general, Selena Romania;

Experienta profesionala: peste 20 de ani in domeniul comercializarii de materiale de constructii.

 

- Oferiti detalii cu privire la situatia actuala a Selena Romania in ceea ce priveste performanta financiara.

- Anul 2013 a constituit o perioada in care am incercat sa consolidam performantele inregistrate in intervalul anterior. Astfel, previziunile curente indica o mentinere a nivelului general al cifrei de afaceri obtinute in perioada de referinta. Trebuie precizat, de asemenea, ca expertii nostri au semnalat ca fiind posibile chiar depasiri ale cotelor curente in cazul anumitor game de produse.
- Cum au evoluat parteneriatele de afaceri in ultima perioada, avand in vedere dificultatile generate de recesiune?

- Criza economica a declansat, in mod automat, un sistem de raspuns din partea companiei noastre, concretizat prin aplicarea unor masuri prin care am urmarit consolidarea colaborarilor traditionale si adaptarea dinamica la multiplele schimbari de trend si de consum ale pietei pe care activam. Un element important al strategiei actuale este cel care se refera la permanenta modernizare a portofoliului de produse si asigurarea unei flexibilitati care sa garanteze un raspuns cat mai prompt la solicitarile curente ale utilizatorilor.
- Ce probleme ati intampinat in derularea activitatii?

- Dificultatile majore ale anului 2013 au fost constituite, in principal, de blocajul financiar, manifestat pe intregul lant producator - distribuitor - beneficiar. Acesta a generat un puternic efect de domino care a afectat atat termenele de plata, cat si fluxurile de numerar. De asemenea, trebuie mentionat riscul financiar la care se supun furnizorii de materiale, inclusiv Selena Romania, in ceea ce priveste posibilele incidente de plata sau neincasarea creantelor. In ultimii ani, fenomenul respectiv s-a manifestat destul de frecvent, nefiind descurajat de politici guvernamentale corespunzatoare care ar fi putut macar sa prevada plata TVA la incasare.
- Care sunt perspectivele si obiectivele de dezvoltare pentru intervalul urmator?

- Ca intotdeauna, respectand liniile generale de conduita in afaceri valabile la nivel de grup, avem ca principala tinta consolidarea operatiunilor din Romania, concomitent cu o continuare a procesului de constructie a unor parteneriate solide, pe termen lung. Estimam, totodata, ca, desi situatia generala actuala pe piata autohtona a constructiilor nu este favorabila, aceasta tendinta se va schimba intr-un orizont de timp nu foarte indepartat, avand in vedere potentialul sectorului respectiv.


SELENA continues the consolidation of local business

Selena Romania, the local subsidiary of Polish holding Selena Group, is one of the most prominent players on the national construction market, both on adhesive segment, and in sealants sector. The group hold 8 factories and has 13 subsidiaries around the world, which produce approximately 10% of the total amount of PU foams sold at the global level. Since 2009, the company recorded a constant growth of turnover, of about 20% every year. According to official information, in the last year the revenues was around 10,5 million euro, representing an increase of more than 30% compared to 2011.

(articol aparut in Agenda Constructiilor, editia noiembrie/decembrie 2013 )

AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA