Luni, 09 Iunie 2025
RO EN

SCHINDLER: Cota de 30% pe segmentul ascensoarelor noi, instalate in Romania

La nivel de grup, cresterea Schindler a continuat pe tot parcursul lui 2014, fapt ilustrat de majorarea comenzilor cu 7,8%, respectiv a veniturilor cu 7,3%. Cifra de afaceri a reprezentantei locale s-a diminuat cu 15% in anul precedent, situandu-se la 59,1 milioane de lei, insa pentru primul semestru din 2015 rezultatele cumuleaza 28,1 milioane de lei, iar estimarea pentru intregul exercitiu financiar este de 66,6 milioane de lei. "Circa 70% din venituri sunt realizate din vanzari de ascensoare si scari rulante noi, diferenta fiind asigurata din intretinere si reparatii. Pe segmentul echipamentelor noi suntem lideri incontestabili de piata, cu o cota de peste 30%. In ultimul an, am avut in intretinere aproximativ 3.100 de unitati la nivelul intregii tari - aproximativ 8% din numarul total de echipamente. Asiguram, in principal, servicii de mentenanta a parcului propriu de instalatii, dispunand de cele mai bune conditii de pregatire a personalului si solutiile potrivite pentru cea mai inalta calitate a serviciului efectuat. In ceea ce priveste unitatile noi, am avut vanzari atat in domeniul rezidential (unde s-a constatat o sporire a numarului de proiecte), cat si in cel comercial, dintre obiectivele majore la care am participat putand fi amintite Mega Mall Bucuresti (13 ascensoare Schindler 3300, 7 ascensoare Schindler 5500, 4 ascensoare Schindler 2600, 40 de scari rulante Schindler 9300AE si 4 trotuare rulante Schindler 9500AE), Auchan Drumul Taberei (8 ascensoare Schindler 2600, 6 ascensoare Schindler 5500, 6 scari rulante Schindler 9300AE si 12 trotuare rulante Schindler 9500AE). Fiind continuu implicati in dezvoltarea de produse de varf, inovatiile noastre sunt determinate de intelegerea cerintelor viitoare de mobilitate. Ne-am angajat la aceasta abordare si am stabilit, in mod repetat, noi standarde in industria de profil, investind in oameni si in inovatie, pentru a dezvolta produse sigure si ecologice. Intr-o societate bazata mai ales pe profit, Schindler pune in primul rand accent pe relatia cu beneficiarul si mai ales pe gradul de satisfactie a acestuia, astfel incat sa fim mereu prima alegere a clientilor nostri. Ca atare, am implementat si in Romania programul «Customer Excellence», prin care realizam, in mod constant, sondaje ce masoara gradul de multumire a beneficiarilor, indicatorul rezultat (Net Promoter Score) pentru acest an fiind de 87,3%. Tehnicienii nostri de service si montaj utilizeaza tehnologia de comunicare prin dispozitive mobile Field Link, pentru a accesa istoricul reparatiilor, datele tehnice, ghidul de depistare a defectelor, procedurile de reparatie sau organizarea graficului zilnic de lucrari. Estimarile in ceea ce priveste piata de echipamente noi indica usoara crestere, determinata, in special, de segmentul rezidential. Pe palierul de intretinere, ne-am consolidat baza de clienti, iar avansul va fi generat de preluarea in service a echipamentelor furnizate si puse in functiune de Schindler Romania. Referitor la modernizari/inlocuiri de unitati existente, potentialul pietei se dovedeste a fi ridicat, insa resursele financiare ale detinatorilor sunt in continuare problematice. Misiunea companiei noastre ramane aceea de a crea noi sisteme si solutii pentru a face cladirile si orasele lumii moderne mai sigure, mai eficiente si mai sustenabile in fiecare zi", a declarat Gabriel Cirstea, director general al subsidiarei locale. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

Din aceeasi categorie

04 Iun 07:00 | CATERPILLAR: Diminuare de 10% a vanzarilor pe fondul scăderii livrarilor și prețurilor
02 Iun 07:00 | KONE obtine o majorare de peste 4% a cifrei de afaceri, pana la 2,67 miliarde euro
30 Mai 07:00 | EINHELL: Vanzari de peste 1,1 miliarde euro intr-un an marcat de multiple crize
23 Mai 07:00 | SCHINDLER isi ajusteaza pozitiv atat comenzile, cat si incasarile in trimestrul intai
22 Mai 13:44 | TERRA Romania a inaugurat sediul din Brasov si se extinde in Timisoara si Turda
22 Mai 07:00 | ATLAS COPCO: Cerere constanta in pofida incertitudinii macroeconomice pronuntate
19 Mai 07:00 | MAKITA: Vanzarile din Europa au sporit cu 1,6% in exercitiul financiar precedent
16 Mai 07:00 | HUSQVARNA: Crestere puternica la sculele robotizate, în condiții de piață incerte
15 Mai 07:00 | KOMATSU: Crestere de 6,3% a cifrei de afaceri obtinuta in mediu economic ostil
14 Mai 07:00 | KONECRANES: Un inceput bun pentru anul 2025 si estimari de mentinere vanzari
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA