Marți, 29 Iulie 2025
RO EN

ROTAKT: Strategie de consolidare a marcii proprii

In prima jumatate a exercitiului financiar in curs, compania Rotakt, specializata in distributia de acule electrice, a realizat o cifra de afaceri de peste 8,8 milioane de lei, cu 27% mai mare fata de perioada de referinta, iar echipa manageriala sper ca acest ritm sa fie mentinut si in continuare. Nicolae Pirvu, administrator al societatii, a afirmat ca "evolutia pietei sculelor electrice va fi influentata si  in perioada urmatoare de o serie de elemente precum lipsa investitiilor in constructii, insolventa/falimentul multor companii din domeniu, indisciplina financiara a anumitor parteneri (chiar daca justificata de neincasarea creantelor de la contracte derulate cu diverse autoritati publice, care mai mult incurca piata decat sa o ajute) etc. De asemenea, segmentul analizat este, in continuare, influentat negativ de preferinta, in cadrul licitatiilor, pentru ofertele cu pretul cel mai mic, fapt ce incurajeaza alegerea solutiilor «low-cost» si descurajarea participarii companiilor ce dispun de produse cu performante  ridicate. Un alt impediment este reprezentat de comertul online, ce afecteaza vanzarile prin magazine si duce la scaderea stocurilor realizate de parteneri si renuntarea la achizitionarea produselor mai greu vandabile. Se ajunge, astfel, ca majoritatea achizitiilor sa se realizeze in perioadele de promotie. Toate acestea ne determina sa fim destul de pesimisti, cu toate ca datele actuale pentru 2014 indica un oarecare reviriment (+40%), dar care este raportat la 2013 - un an deficitar din punct de vedere al livrarilor de scule electrice, cand veniturile s-au diminuat cu 37% in raport cu intervalul fiscal precedent. Tendinta actuala de majorare a importurilor va duce, in mod evident, la o crestere a presiunii concurentiale ca urmare a patrunderii pe piata de profil a unor noi branduri. Situatia respectiva va impune, in mod automat, o repozitionare a marcilor consacrate. In ceea ce ne priveste, gamele de produse din portofoliul nostru  ce inregistreaza cele mai bune evolutii sunt Stihl si Rotakt, acestea beneficiind de o retea de distributie dezvoltata la nivel national, pe care intentionam sa o consolidam in viitor. De asemenea, ne propunem ca, in pofida dificultatilor actuale, sa intreprindem toate masurile pentru cresterea cotei de piata pentru  produsele vandute sub marca proprie". Informatii suplimentare, la www.rotakt.ro

Din aceeasi categorie

14 Iul 07:34 | DOKA isi consolideaza pozitia si pregateste extinderea pe termen lung in Romania
10 Iul 07:00 | BAU Industrie: Utilizarea utilajelor de constructii este constanta, in pofida razboiului
02 Iul 07:16 | NORELEM: Locatie noua in Romania - "Mai aproape de parteneri si specialisti"
01 Iul 07:00 | EINHELL: Gama de solutii profesionale dedicate va fi extinsa puternic in acest an
30 Iun 07:00 | HILTI: Vanzarile au crescut in monede locale in primele patru luni ale anului 2025
17 Iun 07:00 | MP IFMA: Cererea de ascensoare pentru cladiri noi va stagna in acest an
16 Iun 10:38 | Caterpillar aduce un nou concept de comunicare intre operatori, masini si antreprenor
13 Iun 07:00 | UNACEA se concentreaza pe inovare si durabilitate in sectorul echipamentelor
12 Iun 16:39 | Bergerat Monnoyeur sarbatoreste 100 de ani de Caterpillar la Zilele Portilor Deschise
11 Iun 11:31 | Husqvarna deschide un nou Concept Store in Cluj, investitie de peste 1 milion de euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA