Luni, 09 Iunie 2025
RO EN

ROTAKT: Strategie de consolidare a marcii proprii

In prima jumatate a exercitiului financiar in curs, compania Rotakt, specializata in distributia de acule electrice, a realizat o cifra de afaceri de peste 8,8 milioane de lei, cu 27% mai mare fata de perioada de referinta, iar echipa manageriala sper ca acest ritm sa fie mentinut si in continuare. Nicolae Pirvu, administrator al societatii, a afirmat ca "evolutia pietei sculelor electrice va fi influentata si  in perioada urmatoare de o serie de elemente precum lipsa investitiilor in constructii, insolventa/falimentul multor companii din domeniu, indisciplina financiara a anumitor parteneri (chiar daca justificata de neincasarea creantelor de la contracte derulate cu diverse autoritati publice, care mai mult incurca piata decat sa o ajute) etc. De asemenea, segmentul analizat este, in continuare, influentat negativ de preferinta, in cadrul licitatiilor, pentru ofertele cu pretul cel mai mic, fapt ce incurajeaza alegerea solutiilor «low-cost» si descurajarea participarii companiilor ce dispun de produse cu performante  ridicate. Un alt impediment este reprezentat de comertul online, ce afecteaza vanzarile prin magazine si duce la scaderea stocurilor realizate de parteneri si renuntarea la achizitionarea produselor mai greu vandabile. Se ajunge, astfel, ca majoritatea achizitiilor sa se realizeze in perioadele de promotie. Toate acestea ne determina sa fim destul de pesimisti, cu toate ca datele actuale pentru 2014 indica un oarecare reviriment (+40%), dar care este raportat la 2013 - un an deficitar din punct de vedere al livrarilor de scule electrice, cand veniturile s-au diminuat cu 37% in raport cu intervalul fiscal precedent. Tendinta actuala de majorare a importurilor va duce, in mod evident, la o crestere a presiunii concurentiale ca urmare a patrunderii pe piata de profil a unor noi branduri. Situatia respectiva va impune, in mod automat, o repozitionare a marcilor consacrate. In ceea ce ne priveste, gamele de produse din portofoliul nostru  ce inregistreaza cele mai bune evolutii sunt Stihl si Rotakt, acestea beneficiind de o retea de distributie dezvoltata la nivel national, pe care intentionam sa o consolidam in viitor. De asemenea, ne propunem ca, in pofida dificultatilor actuale, sa intreprindem toate masurile pentru cresterea cotei de piata pentru  produsele vandute sub marca proprie". Informatii suplimentare, la www.rotakt.ro

Din aceeasi categorie

04 Iun 07:00 | CATERPILLAR: Diminuare de 10% a vanzarilor pe fondul scăderii livrarilor și prețurilor
02 Iun 07:00 | KONE obtine o majorare de peste 4% a cifrei de afaceri, pana la 2,67 miliarde euro
30 Mai 07:00 | EINHELL: Vanzari de peste 1,1 miliarde euro intr-un an marcat de multiple crize
23 Mai 07:00 | SCHINDLER isi ajusteaza pozitiv atat comenzile, cat si incasarile in trimestrul intai
22 Mai 13:44 | TERRA Romania a inaugurat sediul din Brasov si se extinde in Timisoara si Turda
22 Mai 07:00 | ATLAS COPCO: Cerere constanta in pofida incertitudinii macroeconomice pronuntate
19 Mai 07:00 | MAKITA: Vanzarile din Europa au sporit cu 1,6% in exercitiul financiar precedent
16 Mai 07:00 | HUSQVARNA: Crestere puternica la sculele robotizate, în condiții de piață incerte
15 Mai 07:00 | KOMATSU: Crestere de 6,3% a cifrei de afaceri obtinuta in mediu economic ostil
14 Mai 07:00 | KONECRANES: Un inceput bun pentru anul 2025 si estimari de mentinere vanzari
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA