Miercuri, 10 Septembrie 2025
RO EN

HILTI: Investitiile in inovare si proiecte strategice, salta vanzarile la 6,3 miliarde CHF

Cu o crestere a vanzarilor de 10% in monedele locale si 6,2% in franci elvetieni, grupul Hilti a atins un nivel al cifrei de afaceri de peste 6,3 miliarde CHF. Rezultatul operational a fost de 731 milioane CHF, reprezentand o contractie de 13,7% fata de maximul istoric atins in 2021. Aceasta situatie a fost cauzata de cresterea fara precedent a costurilor cu materii prime, cu componente si transportul, de devalorizarea euro si a altor valute fata de francul elvetian, de impactul razboiului din Ucraina, respectiv de investitiile sporite in inovare si in forta strategica pe termen lung. Conducerea companiei a afirmat ca 2022 a fost un an provocator, care si-a pus inevitabil amprenta asupra profitabilitatii. Cu toate acestea, s-a reusit atingerea obiectivului de vanzari in monedele locale. Cea mai puternica crestere a incasarilor a fost inregistrata de regiunea celor doua Americi, cu 16,5%. Europa a inregistrat un avans de 9,6%, iar Asia/Pacific de 8,2%, incetinita semnificativ de impactul restrictiilor pandemice aplicate in China. Dupa cum era de asteptat, razboiul din Ucraina si sanctiunile corespunzatoare impotriva Rusiei au dus la o scadere a vanzarilor pentru regiunea Europa de Est/Orientul Mijlociu/Africa (-2,3%). Hilti a facut din nou investitii substantiale in inovare si proiecte strategice pe termen lung. In 2022, a fost lansata noua platforma de baterii, Nuron, incluzand peste 70 de instrumente. Portofoliul de software s-a extins odata cu introducerea in Europa a solutiei de gestionare a santierului Fieldwire. Cheltuielile pentru cercetare si dezvoltare au atins 437 milioane CHF (+17,2%), reprezentand o pondere de 6,9% din vanzari. Previziunile cu privire la evolutia pietei constructiilor indica o crestere mai slaba in 2023, cauzata de majorari suplimentare ale ratei dobanzii, tensiuni geopolitice continue si o noua apreciere a francului elvetian. Prin urmare, Hilti se asteapta la un spor de o singura cifra a vanzarilor, exprimat in monede locale. Noua strategie de grup, Lead 2030, va fi demarata la nivel global in 2023, prin aceasta compania straduindu-se sa faciliteze transformarea industriei constructiilor si sa investeasca in mod continuu in stimularea inovatiei atat in solutii hardware, cat si in software.

Din aceeasi categorie

26 Aug 07:00 | MAKITA: Venituri constante obtinute in conditii de piata dificile, marcate de instabilitate
20 Aug 07:00 | KOMATSU: Fluctuatiile valutare afecteaza in mod direct veniturile operationale din 2025
19 Aug 07:00 | EINHELL isi continua traiectoria de crestere si anunta obiective ambitioase pentru 2025
14 Aug 07:00 | KONECRANES raporteaza vanzari de peste 2 miliarde euro in primele sase luni
11 Aug 07:00 | OTIS: Segmentul serviciilor inregistreaza din nou performante notabile pentru 2025
08 Aug 07:54 | Hünnebeck: Crestere sustinuta intr-o piata a cofrajelor estimata la 300 milioane lei
05 Aug 07:00 | ATLAS COPCO: Cerere mixta si dificultati valutare, insotite de flux de numerar sanatos
04 Aug 07:05 | Bergerat Monnoyeur: Piata de utilaje din Romania poate creste si de 3-4 ori
04 Aug 07:00 | HUSQVARNA anunta evolutie stabila la divizia europeana de scule pentru constructii
01 Aug 07:00 | SCHINDLER: Cresteri pe toate planurile, cu perspective moderat optimiste
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA