Sâmbătă, 26 Aprilie 2025
RO EN

HILTI: Investitiile in inovare si proiecte strategice, salta vanzarile la 6,3 miliarde CHF

Cu o crestere a vanzarilor de 10% in monedele locale si 6,2% in franci elvetieni, grupul Hilti a atins un nivel al cifrei de afaceri de peste 6,3 miliarde CHF. Rezultatul operational a fost de 731 milioane CHF, reprezentand o contractie de 13,7% fata de maximul istoric atins in 2021. Aceasta situatie a fost cauzata de cresterea fara precedent a costurilor cu materii prime, cu componente si transportul, de devalorizarea euro si a altor valute fata de francul elvetian, de impactul razboiului din Ucraina, respectiv de investitiile sporite in inovare si in forta strategica pe termen lung. Conducerea companiei a afirmat ca 2022 a fost un an provocator, care si-a pus inevitabil amprenta asupra profitabilitatii. Cu toate acestea, s-a reusit atingerea obiectivului de vanzari in monedele locale. Cea mai puternica crestere a incasarilor a fost inregistrata de regiunea celor doua Americi, cu 16,5%. Europa a inregistrat un avans de 9,6%, iar Asia/Pacific de 8,2%, incetinita semnificativ de impactul restrictiilor pandemice aplicate in China. Dupa cum era de asteptat, razboiul din Ucraina si sanctiunile corespunzatoare impotriva Rusiei au dus la o scadere a vanzarilor pentru regiunea Europa de Est/Orientul Mijlociu/Africa (-2,3%). Hilti a facut din nou investitii substantiale in inovare si proiecte strategice pe termen lung. In 2022, a fost lansata noua platforma de baterii, Nuron, incluzand peste 70 de instrumente. Portofoliul de software s-a extins odata cu introducerea in Europa a solutiei de gestionare a santierului Fieldwire. Cheltuielile pentru cercetare si dezvoltare au atins 437 milioane CHF (+17,2%), reprezentand o pondere de 6,9% din vanzari. Previziunile cu privire la evolutia pietei constructiilor indica o crestere mai slaba in 2023, cauzata de majorari suplimentare ale ratei dobanzii, tensiuni geopolitice continue si o noua apreciere a francului elvetian. Prin urmare, Hilti se asteapta la un spor de o singura cifra a vanzarilor, exprimat in monede locale. Noua strategie de grup, Lead 2030, va fi demarata la nivel global in 2023, prin aceasta compania straduindu-se sa faciliteze transformarea industriei constructiilor si sa investeasca in mod continuu in stimularea inovatiei atat in solutii hardware, cat si in software.

Din aceeasi categorie

15 Apr 07:00 | HILTI a castigat in anul 2024 noi cote de piata intr-un context economic dificil
13 Mar 06:48 | KONE Romania: Evolutie buna in 2024 si noi perspective pozitive pentru 2025
05 Mar 06:00 | BAUMA 2025 ofera abordari inedite din lumea utilajelor de constructii sustenabile
03 Mar 06:00 | INGERSOLL RAND creste si raporteaza rezultate-record pentru anul financiar 2024
28 Feb 06:00 | SCHINDLER: Modernizarile si operatiunile de service au asigurat progresul rezutatelor
26 Feb 06:45 | MP IFMA - Crestere record: Veniturile companiei au depasit cu 50% nivelul din 2021
25 Feb 06:00 | KONECRANES: Cresteri pe segmentele de service si echipamente industriale
21 Feb 06:00 | HUSQVARNA: Eforturi constante pentru reducerea costurilor si cresterea marjei
17 Feb 06:00 | UNACEA: Scadere de 11% a vanzarilor de utilaje de constructii din Italia, in 2024
12 Feb 06:00 | KONE: Diviziile de service si modernizare sunt principalele motoare ale cresterii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA