Luni, 09 Iunie 2025
RO EN

ASCENSORUL: Portofoliul de contracte de intretinere depasete 2.500 de lifturi

Experienta de peste sase decenii pe care societatea Ascensorul o detine in domeniul fabricatiei si instalarii de echipamente de transport pe verticala a fost foarte utila in perioada recesiunii, ajutand compania sa depaseasca in conditii de siguranta dificultatile financiare legate de scaderea drastica a comenzilor de ascensoare noi, precum si a lucrarilor de modernizare a lifturilor instalate la imobilele existente. "Astfel, in 2013 am realizat o cifra de afaceri de peste 15,7 milioane de lei, cu 10% inferioara nivelului comunicat in anul precedent. Scaderea a fost generata de situatia precara caracteristica domeniului constructiilor, ce a afectat in principal activitatea de vanzare a echipamentelor noi. Din fericire, reusim sa mentinem stabilitatea companiei prin portofoliul solid de contracte de intretinere, in acest moment avand peste 2.500 de astfel de colaborari. Totusi, inclusiv pe acest segment, situatia este destul de instabila din cauza presiunilor mari exercitate de beneficiari asupra tarifelor, fara a lua in calcul necesitatea derularii unor controale obligatorii pentru asigurarea conditiilor de siguranta a transportului impuse de legislatia in vigoare. Cu toate acestea, incercam in continuare sa venim in intampinarea solicitarilor clientilor nostri, prin adaptarea ofertei la conditiile specifice fiecarui ascensor in parte.O alta activitate ce asigura o anumita consolidare a incasarilor este cea de modernizare a ascensoarelor. In principal, trei module de baza, respectiv: imbunatatirea aspectului cabinei prin placare cu tabla de inox, plastifiata sau material lemnos si schimbarea cutiilor de comanda in cabina/la paliere; montarea unui panou de comanda cu microprocesor si schimbarea instalatiei electrice; inlocuirea troliului. In procesul de modernizare, putem trata toate cele trei module sau fiecare pe rand, in functie de posibilitatile clientului. Un avantaj net pe care il avem si care ne ajuta sa ne mentinem cota de piata la un nivel acceptabil este reprezentat de portofoliul complet de produse, ce include lifturi pentru persoane, marfuri, platforme auto, sisteme destinate utilizarii de catre persoanele cu dizabilitati, scari/trotuare rulante, precum si solutii de transport pe verticala pentru cladiri care nu sunt prevazute cu put. Printre principalele proiecte pentru care, de-a lungul timpului, am livrat sisteme de inalta calitate se numara complexurile comerciale Dragonul Rosu si Plaza Romania, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, complexul rezidential Asmita Gardens, hotelul Novotel - Bucuresti, hotelul Rex - Mamaia, centre medicale din cadrul retelei Regina Maria etc.", a declarat Gheorghe Margarit, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

Din aceeasi categorie

04 Iun 07:00 | CATERPILLAR: Diminuare de 10% a vanzarilor pe fondul scăderii livrarilor și prețurilor
02 Iun 07:00 | KONE obtine o majorare de peste 4% a cifrei de afaceri, pana la 2,67 miliarde euro
30 Mai 07:00 | EINHELL: Vanzari de peste 1,1 miliarde euro intr-un an marcat de multiple crize
23 Mai 07:00 | SCHINDLER isi ajusteaza pozitiv atat comenzile, cat si incasarile in trimestrul intai
22 Mai 13:44 | TERRA Romania a inaugurat sediul din Brasov si se extinde in Timisoara si Turda
22 Mai 07:00 | ATLAS COPCO: Cerere constanta in pofida incertitudinii macroeconomice pronuntate
19 Mai 07:00 | MAKITA: Vanzarile din Europa au sporit cu 1,6% in exercitiul financiar precedent
16 Mai 07:00 | HUSQVARNA: Crestere puternica la sculele robotizate, în condiții de piață incerte
15 Mai 07:00 | KOMATSU: Crestere de 6,3% a cifrei de afaceri obtinuta in mediu economic ostil
14 Mai 07:00 | KONECRANES: Un inceput bun pentru anul 2025 si estimari de mentinere vanzari
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA