Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

LINDAB a initiat o noua campanie cu impact social, la nivel local

Responsabilitatea sociala este parte a viziunii Lindab de a deveni lider in industria sistemelor de ventilatie si a solutiilor pentru constructii la nivel european. Compania si-a definit, astfel, strategia de abordare a problematicii legate de CSR prin conceptul "Lindab Life", ce include patru domenii: Afaceri, Mediu inconjurator, Angajati si Societate. "In principiu, alegem sa ne implicam in proiecte care au legatura cu domeniul nostru de activitate. Pana in prezent, am derulat cu precadere proiecte de sprijinire a educatiei, care reprezinta o componenta esentiala a viitorului tarii, iar in acelasi timp sustinem dezvoltarea comunitatilor, datorita convingerii ca este firesc sa returnam acestora o parte din profitul obtinut datorita lor. In acest an, am demarat o campanie de marketing cu impact social - "Campionatele Calitatii Lindab" -, prin care incurajam calitatea, performanta si adevaratele valori. Sustinem, astfel, oamenii simpli cu rezultate extraordinare, ii cautam pe cei mai buni din diverse domenii, ii premiem si ulterior formam un Club al Campionilor", a declarat Andrei Sulyok, Country Manager al Lindab Romania. Din punct de vedere al afacerilor, codul de etica si valorile companiei au un rol important in conducerea si operatiunile Lindab. Impreuna cu sustinerea UN Global Compact si raportul asupra durabilitatii conform GRI (Global Reporting Initiative), acestea formeaza pietrele de temelie care genereaza incredere si pun bazele unui brand puternic. O alta baza a strategiei de CSR vizeaza investitiile in angajatii proprii, preocuparea fata de sanatatea acestora si siguranta mediului in care-si desfasoara activitatea. In ceea ce priveste mediul inconjurator, se urmareste in mod permanent crearea de solutii eficiente ecologic, cu impact minim asupra mediului. Nu in ultimul rand, Lindab acorda o importanta deosebita mentinerii relatiilor bune cu societatea si cu cetatenii acesteia. Prezenta in aproximativ 30 de tari si in mai mult de 125 de localitati a creat relatii de cooperare si suport cu organizatiile si comunitatile locale. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

18 Apr 07:00 | NOUA solutii validate pentru cladiri si comunitati mai ecologice pe calea zero net
15 Apr 10:42 | RoGBC: 400 milioane euro pentru renovare energetica in ECE, in perioada 2026-2029
14 Apr 12:49 | Habitat for Humanity Romania continua campania "Pune TU piatra de temelie!"
10 Apr 10:10 | STRATOS: Raportarea CBAM vizeaza lanturile de aprovizionare si emisiile de carbon
27 Mar 11:32 | Romania a importat de doua ori mai multe materii prime reciclabile din tarile non-UE
26 Mar 10:43 | Codrut Nicolau se alatura Indicathor ESG si extinde expertiza firmei in strategii ESG
24 Mar 12:26 | PORR Romania a celebrat Ziua Internationala a Padurilor prin actiuni de plantare
17 Mar 13:54 | Aktor a adus bucurie pentru 2.000 de copii din trei scoli, cu o donatie de carti
14 Mar 06:37 | ROGBC: Preturile locuintelor eficiente energetic pot creste cu pana la 5% in 2025
11 Mar 11:40 | Fundatia Brico Dépôt investeste 250.000 de lei in 5 noi proiecte sociale
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA