Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

Jungheinrich si Nico Rosberg promoveaza solutii electrice nepoluante si sustenabile

Jungheinrich si Nico Rosberg isi unesc fortele pentru a promova solutii electrice nepoluante si sustenabile. Personalitate importanta in domeniul sustenabilitatii si campion mondial de Formula 1 in 2016, Nico Rosberg devine imaginea celui mai important jucator de pe piata echipamentelor intralogistice, in calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.
"Nico Rosberg nu este doar o legenda in lumea pasionatilor de Formula 1. Ca investitor si vizionar, Nico impartaseste pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile si inteligente din punct de vedere climatic" explica Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG. Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platforma globala dedicata tehnologiilor futuriste in domeniile mobilitatii, nutritiei, agriculturii, finantelor, modei si energiei. Dupa retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un sustinator marcant al solutiilor de mobilitate electrica, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientata spre sustenabilitate. "Avem nevoie de o viziune noua si de tehnologii inteligente pentru planeta. Acest lucru presupune stimularea electrificarii si reducerea emisiilor de carbon in toate sferele economice, in special in domeniul mobilitatii", afirma Rosberg. "Alaturi de Jungheinrich imi doresc sa devin pilotul raliului catre e-mobilitate."
Jungheinrich a mizat inca de la infiintare pe mobilitatea electrica fiind un pionier si inovator in domeniul tehnologiei Li-ion. In urma cu zece ani Jungheinrich a fost primul producator de echipamente logistice din lume care a pus pe piata un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.
"Aspiratia noastra pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg", explica Dr. Brzoska. "Nico da imagine dedicarii si muncii noastre. Mai mult decat atat, vrem sa dezvoltam impreuna idei noi si sa colaboram pentru gasirea unor solutii si aplicatii concrete in domeniile echipamentelor electrice, eficientei energetice si sustenabilitatii, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Impreuna cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat in fata clientilor si a publicului sa devina inima activitatii noastre."

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:37 | nZEB la 5 ani: standarde ambitioase, implementare greoaie si lipsa de control
09 Dec 06:32 | AAECR: Romania, in tranzitie lenta spre cladiri nZEB - intre ambitie si realitate
08 Dec 11:48 | Sectorul 6, un exemplu de succes in privinta decarbonizarii cladirilor publice
08 Dec 06:13 | Romania are nevoie de circa 20 mld. euro pentru a nu rata tintele de eficientizare
05 Dec 06:13 | BUILDGREEN: Ponderea cladirilor certificate a trecut de 25% in intervalul 2022-2024
04 Dec 11:37 | Analiza MET: La ce ar trebui sa se astepte pietele de energie in aceasta iarna?
03 Dec 14:42 | ENGIE si Habitat for Humanity incheie proiectul SOS Satele Copiilor, comunitate verde
26 Noi 12:07 | VEKA: Provocarea actuala, asigurarea confortului cu amprenta redusa asupra mediului
04 Noi 11:13 | Globalworth isi reinnoieste certificarea Access4you® pentru portofoliul local
30 Oct 14:02 | Fundatia Tiriac sprijina Habitat in reconstructia locuintelor afectate de inundatii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA