Sâmbătă, 26 Aprilie 2025
RO EN

Jungheinrich si Nico Rosberg promoveaza solutii electrice nepoluante si sustenabile

Jungheinrich si Nico Rosberg isi unesc fortele pentru a promova solutii electrice nepoluante si sustenabile. Personalitate importanta in domeniul sustenabilitatii si campion mondial de Formula 1 in 2016, Nico Rosberg devine imaginea celui mai important jucator de pe piata echipamentelor intralogistice, in calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.
"Nico Rosberg nu este doar o legenda in lumea pasionatilor de Formula 1. Ca investitor si vizionar, Nico impartaseste pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile si inteligente din punct de vedere climatic" explica Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG. Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platforma globala dedicata tehnologiilor futuriste in domeniile mobilitatii, nutritiei, agriculturii, finantelor, modei si energiei. Dupa retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un sustinator marcant al solutiilor de mobilitate electrica, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientata spre sustenabilitate. "Avem nevoie de o viziune noua si de tehnologii inteligente pentru planeta. Acest lucru presupune stimularea electrificarii si reducerea emisiilor de carbon in toate sferele economice, in special in domeniul mobilitatii", afirma Rosberg. "Alaturi de Jungheinrich imi doresc sa devin pilotul raliului catre e-mobilitate."
Jungheinrich a mizat inca de la infiintare pe mobilitatea electrica fiind un pionier si inovator in domeniul tehnologiei Li-ion. In urma cu zece ani Jungheinrich a fost primul producator de echipamente logistice din lume care a pus pe piata un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.
"Aspiratia noastra pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg", explica Dr. Brzoska. "Nico da imagine dedicarii si muncii noastre. Mai mult decat atat, vrem sa dezvoltam impreuna idei noi si sa colaboram pentru gasirea unor solutii si aplicatii concrete in domeniile echipamentelor electrice, eficientei energetice si sustenabilitatii, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Impreuna cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat in fata clientilor si a publicului sa devina inima activitatii noastre."

Din aceeasi categorie

18 Apr 07:00 | NOUA solutii validate pentru cladiri si comunitati mai ecologice pe calea zero net
15 Apr 10:42 | RoGBC: 400 milioane euro pentru renovare energetica in ECE, in perioada 2026-2029
14 Apr 12:49 | Habitat for Humanity Romania continua campania "Pune TU piatra de temelie!"
10 Apr 10:10 | STRATOS: Raportarea CBAM vizeaza lanturile de aprovizionare si emisiile de carbon
27 Mar 11:32 | Romania a importat de doua ori mai multe materii prime reciclabile din tarile non-UE
26 Mar 10:43 | Codrut Nicolau se alatura Indicathor ESG si extinde expertiza firmei in strategii ESG
24 Mar 12:26 | PORR Romania a celebrat Ziua Internationala a Padurilor prin actiuni de plantare
17 Mar 13:54 | Aktor a adus bucurie pentru 2.000 de copii din trei scoli, cu o donatie de carti
14 Mar 06:37 | ROGBC: Preturile locuintelor eficiente energetic pot creste cu pana la 5% in 2025
11 Mar 11:40 | Fundatia Brico Dépôt investeste 250.000 de lei in 5 noi proiecte sociale
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA