Marți, 29 Iulie 2025
RO EN

Jungheinrich si Nico Rosberg promoveaza solutii electrice nepoluante si sustenabile

Jungheinrich si Nico Rosberg isi unesc fortele pentru a promova solutii electrice nepoluante si sustenabile. Personalitate importanta in domeniul sustenabilitatii si campion mondial de Formula 1 in 2016, Nico Rosberg devine imaginea celui mai important jucator de pe piata echipamentelor intralogistice, in calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.
"Nico Rosberg nu este doar o legenda in lumea pasionatilor de Formula 1. Ca investitor si vizionar, Nico impartaseste pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile si inteligente din punct de vedere climatic" explica Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG. Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platforma globala dedicata tehnologiilor futuriste in domeniile mobilitatii, nutritiei, agriculturii, finantelor, modei si energiei. Dupa retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un sustinator marcant al solutiilor de mobilitate electrica, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientata spre sustenabilitate. "Avem nevoie de o viziune noua si de tehnologii inteligente pentru planeta. Acest lucru presupune stimularea electrificarii si reducerea emisiilor de carbon in toate sferele economice, in special in domeniul mobilitatii", afirma Rosberg. "Alaturi de Jungheinrich imi doresc sa devin pilotul raliului catre e-mobilitate."
Jungheinrich a mizat inca de la infiintare pe mobilitatea electrica fiind un pionier si inovator in domeniul tehnologiei Li-ion. In urma cu zece ani Jungheinrich a fost primul producator de echipamente logistice din lume care a pus pe piata un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.
"Aspiratia noastra pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg", explica Dr. Brzoska. "Nico da imagine dedicarii si muncii noastre. Mai mult decat atat, vrem sa dezvoltam impreuna idei noi si sa colaboram pentru gasirea unor solutii si aplicatii concrete in domeniile echipamentelor electrice, eficientei energetice si sustenabilitatii, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Impreuna cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat in fata clientilor si a publicului sa devina inima activitatii noastre."

Din aceeasi categorie

14 Iul 07:00 | McKinsey: Productia de materiale genereaza 20% din emisiile globale de gaze
11 Iul 07:00 | McKinsey: Deseurile globale de cupru au un rol major in procesul de decarbonizare
01 Iul 11:53 | ARSC lanseaza procedura de Certificare ESG, cu 27 de indicatori de performanta
27 Iun 11:30 | SKANSKA Equilibrium 2: Certificare WiredScore Platinum pentru cladiri operationale
27 Iun 10:43 | Primul an de raportare CSRD: Concluzii pentru institutiile din sectorul financiar
26 Iun 10:10 | IULIUS a obtinut certificarea LEED Platinum pentru 5 proiecte de retail si birouri
24 Iun 12:07 | HORVATH: 65% din companiile mari europene stabilesc obiective de sustenabilitate
19 Iun 14:19 | ADP: Romania a obtinut cinci nominalizari si un premiu la BREEAM Awards 2025
17 Iun 15:43 | DELOITTE: Cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor
12 Iun 12:36 | CarbonTool se extinde in Ucraina, Turcia, Cipru si Orient si lanseaza versiunea 2.0
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA