Joi, 12 Iunie 2025
RO EN

Jungheinrich si Nico Rosberg promoveaza solutii electrice nepoluante si sustenabile

Jungheinrich si Nico Rosberg isi unesc fortele pentru a promova solutii electrice nepoluante si sustenabile. Personalitate importanta in domeniul sustenabilitatii si campion mondial de Formula 1 in 2016, Nico Rosberg devine imaginea celui mai important jucator de pe piata echipamentelor intralogistice, in calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.
"Nico Rosberg nu este doar o legenda in lumea pasionatilor de Formula 1. Ca investitor si vizionar, Nico impartaseste pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile si inteligente din punct de vedere climatic" explica Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG. Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platforma globala dedicata tehnologiilor futuriste in domeniile mobilitatii, nutritiei, agriculturii, finantelor, modei si energiei. Dupa retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un sustinator marcant al solutiilor de mobilitate electrica, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientata spre sustenabilitate. "Avem nevoie de o viziune noua si de tehnologii inteligente pentru planeta. Acest lucru presupune stimularea electrificarii si reducerea emisiilor de carbon in toate sferele economice, in special in domeniul mobilitatii", afirma Rosberg. "Alaturi de Jungheinrich imi doresc sa devin pilotul raliului catre e-mobilitate."
Jungheinrich a mizat inca de la infiintare pe mobilitatea electrica fiind un pionier si inovator in domeniul tehnologiei Li-ion. In urma cu zece ani Jungheinrich a fost primul producator de echipamente logistice din lume care a pus pe piata un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.
"Aspiratia noastra pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg", explica Dr. Brzoska. "Nico da imagine dedicarii si muncii noastre. Mai mult decat atat, vrem sa dezvoltam impreuna idei noi si sa colaboram pentru gasirea unor solutii si aplicatii concrete in domeniile echipamentelor electrice, eficientei energetice si sustenabilitatii, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Impreuna cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat in fata clientilor si a publicului sa devina inima activitatii noastre."

Din aceeasi categorie

10 Iun 14:22 | Signify: Tranzitia la iluminatul LED poate genera economii anuale de 600 mld. euro
10 Iun 14:43 | ASFOR propune adoptarea unui Plan National pentru Restaurarea Naturii
06 Iun 13:34 | ENGIE Romania si Habitat vor eficientiza energetic Locuinta Sociala Sfantul Paul
05 Iun 11:28 | SPEEDWELL: Certificare BREEAM Excellent pentru faza de design a QUEENS District
29 Mai 16:52 | OAER: Directiva EPBD4 va trebui transpusa in legislatia nationala pana in mai 2026
26 Mai 13:49 | CEO Build: Liderii in business au construit 4 locuinte pentru familii vulnerabile
15 Mai 13:39 | HILS Development anunta initiative de impact pentru o dezvoltare urbana sustenabila
06 Mai 11:27 | Nhood vizeaza generarea a 10 mil. euro pana in 2030, prin noua strategie globala ESG
05 Mai 11:20 | BuildGreen aniverseaza primii 15 ani de lider in sustenabilitate si inovare
30 Apr 12:55 | Beltrame, primul producator de otel din Europa certificat GSCC pentru sustenabilitate
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA