Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

Heidelberg Materials Romania, campanie ce reflecta atentia fata de oameni si natura

Heidelberg Cement Romania devine Heidelberg Materials Romania, printr-o campanie ce reflecta angajamentul companiei fata de oameni si natura. Noul nume reflecta un portofoliu inovator de materiale de constructie sustenabile si inteligente, precum si de solutii digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globala a grupului Heidelberg Materials, care isi propune ca pana in anul 2030 sa isi reduca emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezinta ambitia Grupului de a fi deschis la schimbare, ramanand totodata accesibil si autentic. In acelasi timp, subliniaza faptul ca Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de constructii, cu un obiectiv concret: sa devina prima companie cu zero emisii de CO2 din aceasta industrie. 
Pentru ilustrarea legaturii dintre natura si comunitati, campania dezvoltata local urmareste metafora pietrei cu suflet, care, in drumul ei spre a-si indeplini rolul, ne aminteste ca totul este interconectat. 
"Materialele de constructii sunt martorii tacuti ai vietilor noastre, asa ca ne-am propus sa schimbam perspectiva intr-un mod inedit si sa descoperim si partea lor de poveste. In felul acesta, aratam inca o data ca natura este cea mai puternica sursa de inspiratie si ca, atunci cand lucram in armonie cu ea, viitorul este plin de speranta", a declarat Bogdan Arnautu, ESG and Communications Manager. 
Strategia de comunicare 360 imbina o abordare emotionala cu una rationala, iar executiile ei acopera atat zona digitala, cat si canalele traditionale, printr-un spot TV. 
Campania a fost creata de Rogalski Damaschin impreuna cu echipa Heidelberg Materials si produsa de StudioSet, regizor Anton Groves.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:37 | nZEB la 5 ani: standarde ambitioase, implementare greoaie si lipsa de control
09 Dec 06:32 | AAECR: Romania, in tranzitie lenta spre cladiri nZEB - intre ambitie si realitate
08 Dec 11:48 | Sectorul 6, un exemplu de succes in privinta decarbonizarii cladirilor publice
08 Dec 06:13 | Romania are nevoie de circa 20 mld. euro pentru a nu rata tintele de eficientizare
05 Dec 06:13 | BUILDGREEN: Ponderea cladirilor certificate a trecut de 25% in intervalul 2022-2024
04 Dec 11:37 | Analiza MET: La ce ar trebui sa se astepte pietele de energie in aceasta iarna?
03 Dec 14:42 | ENGIE si Habitat for Humanity incheie proiectul SOS Satele Copiilor, comunitate verde
26 Noi 12:07 | VEKA: Provocarea actuala, asigurarea confortului cu amprenta redusa asupra mediului
04 Noi 11:13 | Globalworth isi reinnoieste certificarea Access4you® pentru portofoliul local
30 Oct 14:02 | Fundatia Tiriac sprijina Habitat in reconstructia locuintelor afectate de inundatii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA