Miercuri, 10 Septembrie 2025
RO EN

Heidelberg Materials Romania, campanie ce reflecta atentia fata de oameni si natura

Heidelberg Cement Romania devine Heidelberg Materials Romania, printr-o campanie ce reflecta angajamentul companiei fata de oameni si natura. Noul nume reflecta un portofoliu inovator de materiale de constructie sustenabile si inteligente, precum si de solutii digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globala a grupului Heidelberg Materials, care isi propune ca pana in anul 2030 sa isi reduca emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezinta ambitia Grupului de a fi deschis la schimbare, ramanand totodata accesibil si autentic. In acelasi timp, subliniaza faptul ca Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de constructii, cu un obiectiv concret: sa devina prima companie cu zero emisii de CO2 din aceasta industrie. 
Pentru ilustrarea legaturii dintre natura si comunitati, campania dezvoltata local urmareste metafora pietrei cu suflet, care, in drumul ei spre a-si indeplini rolul, ne aminteste ca totul este interconectat. 
"Materialele de constructii sunt martorii tacuti ai vietilor noastre, asa ca ne-am propus sa schimbam perspectiva intr-un mod inedit si sa descoperim si partea lor de poveste. In felul acesta, aratam inca o data ca natura este cea mai puternica sursa de inspiratie si ca, atunci cand lucram in armonie cu ea, viitorul este plin de speranta", a declarat Bogdan Arnautu, ESG and Communications Manager. 
Strategia de comunicare 360 imbina o abordare emotionala cu una rationala, iar executiile ei acopera atat zona digitala, cat si canalele traditionale, printr-un spot TV. 
Campania a fost creata de Rogalski Damaschin impreuna cu echipa Heidelberg Materials si produsa de StudioSet, regizor Anton Groves.

Din aceeasi categorie

01 Aug 12:07 | Habitat for Humanity Romania intervine in judetul Suceava, grav afectat de inundatii
25 Iul 07:00 | Problematica, consideratii climatice specifice si noua clasificare tipologica a cladirilor
24 Iul 07:00 | Industria locala a otelului obtine competitivitatea pe termen lung prin decarbonizare
23 Iul 07:00 | RENOVARILE ineficiente franeaza progresul energetic in Europa Centrala si de Est
21 Iul 07:00 | BIOPLASTICUL reprezinta un inlocuitor valid al polimerilor din industria constructiilor
14 Iul 07:00 | McKinsey: Productia de materiale genereaza 20% din emisiile globale de gaze
11 Iul 07:00 | McKinsey: Deseurile globale de cupru au un rol major in procesul de decarbonizare
01 Iul 11:53 | ARSC lanseaza procedura de Certificare ESG, cu 27 de indicatori de performanta
27 Iun 11:30 | SKANSKA Equilibrium 2: Certificare WiredScore Platinum pentru cladiri operationale
27 Iun 10:43 | Primul an de raportare CSRD: Concluzii pentru institutiile din sectorul financiar
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA