Vineri, 25 Aprilie 2025
RO EN

Heidelberg Materials Romania, campanie ce reflecta atentia fata de oameni si natura

Heidelberg Cement Romania devine Heidelberg Materials Romania, printr-o campanie ce reflecta angajamentul companiei fata de oameni si natura. Noul nume reflecta un portofoliu inovator de materiale de constructie sustenabile si inteligente, precum si de solutii digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globala a grupului Heidelberg Materials, care isi propune ca pana in anul 2030 sa isi reduca emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezinta ambitia Grupului de a fi deschis la schimbare, ramanand totodata accesibil si autentic. In acelasi timp, subliniaza faptul ca Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de constructii, cu un obiectiv concret: sa devina prima companie cu zero emisii de CO2 din aceasta industrie. 
Pentru ilustrarea legaturii dintre natura si comunitati, campania dezvoltata local urmareste metafora pietrei cu suflet, care, in drumul ei spre a-si indeplini rolul, ne aminteste ca totul este interconectat. 
"Materialele de constructii sunt martorii tacuti ai vietilor noastre, asa ca ne-am propus sa schimbam perspectiva intr-un mod inedit si sa descoperim si partea lor de poveste. In felul acesta, aratam inca o data ca natura este cea mai puternica sursa de inspiratie si ca, atunci cand lucram in armonie cu ea, viitorul este plin de speranta", a declarat Bogdan Arnautu, ESG and Communications Manager. 
Strategia de comunicare 360 imbina o abordare emotionala cu una rationala, iar executiile ei acopera atat zona digitala, cat si canalele traditionale, printr-un spot TV. 
Campania a fost creata de Rogalski Damaschin impreuna cu echipa Heidelberg Materials si produsa de StudioSet, regizor Anton Groves.

Din aceeasi categorie

18 Apr 07:00 | NOUA solutii validate pentru cladiri si comunitati mai ecologice pe calea zero net
15 Apr 10:42 | RoGBC: 400 milioane euro pentru renovare energetica in ECE, in perioada 2026-2029
14 Apr 12:49 | Habitat for Humanity Romania continua campania "Pune TU piatra de temelie!"
10 Apr 10:10 | STRATOS: Raportarea CBAM vizeaza lanturile de aprovizionare si emisiile de carbon
27 Mar 11:32 | Romania a importat de doua ori mai multe materii prime reciclabile din tarile non-UE
26 Mar 10:43 | Codrut Nicolau se alatura Indicathor ESG si extinde expertiza firmei in strategii ESG
24 Mar 12:26 | PORR Romania a celebrat Ziua Internationala a Padurilor prin actiuni de plantare
17 Mar 13:54 | Aktor a adus bucurie pentru 2.000 de copii din trei scoli, cu o donatie de carti
14 Mar 06:37 | ROGBC: Preturile locuintelor eficiente energetic pot creste cu pana la 5% in 2025
11 Mar 11:40 | Fundatia Brico Dépôt investeste 250.000 de lei in 5 noi proiecte sociale
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA