Vineri, 14 Februarie 2025
RO EN

Neakaisa.ro lanseaza Rune, brandul propriu de produse sanitare

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, lanseaza prima gama de produse marca proprie – Rune. De la crearea brandului, pana la selectia, productia si listarea produselor, investitia totala se ridica la peste 150.000 euro. Compania estimeaza ca noua gama va contribui cu 2-3% la cifra de afaceri pana la sfarsitul acestui an, urmand ca pana in 2030 aceasta sa genereze circa 10% din veniturile Neakaisa.ro. 
Inspirata din mitologia nordica, gama Rune va cuprinde obiecte sanitare - lavoare, vase de toaleta, bideuri, cazi freestanding, rigole si ventile, urmand sa fie completata si cu paravane de dus walk-in si alte verticale in timp. Pe langa atributele de design, care includ dimensiuni populare pentru baile din Romania si forme cat mai ergonomice pentru eficientizarea spatiului, noua gama este conceputa tinand cont si de calitatea si durabilitatea produselor.
“Lansarea Rune a venit ca un pas natural in dezvoltarea business-ului. Am inceput ca magazin online, ne-am consolidat pozitia in piata, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltam propriul brand de produse sanitare.
 
 
Planul pentru lansare a inceput sa prinda contur inca din 2020, cumva simtind nevoia unor produse cu design deosebit, preturi echilibrate si calitate peste medie. De atunci am inceput sa schitam nevoile pietei si sa lucram la categoriile si gamele de produs”, explica Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro.
Produsele Rune sunt alese de specialistii Neakaisa.ro in functie de trendurile actuale si de nevoile specifice ale pietei din Romania, in special, in materie de dimensiuni, design si functionalitate. Stilul scandinav, dezvoltat din mitologia nordica, se caracterizeaza prin elemente care, pe langa asigurarea confortului, imbunatatesc starea de spirit – misticism, conectare la sine si armonizarea cu mediul inconjurator.
Designul scandinav reprezinta un palier important in portofoliul Neakaisa.ro, aliniindu-se cu valorile companiei de a gasi produse reprezentative unui stil de viata cat mai echilibrat, cu accent pe pauze binemeritate si momente de liniste. 
 
 
10% la cifra de afaceri pana in 2030
Pentru anul curent, Neakaisa.ro preconizeaza ca noua gama de produse va contribui cu circa 2-3% la cifra de afaceri, urmand ca acest procent sa creasca progresiv in urmatorii ani. In functie de planurile de dezvoltare, in 5 ani ar trebui sa se stabilizeze la 8%, iar pana in 2030 sa contribuie cu aproximativ 10% la veniturile companiei.

Din aceeasi categorie

06 Feb 11:29 | ABB & Samsung Electronics: Solutii integrate pentru managementul energiei in cladiri
03 Feb 17:52 | REHAU creste amprenta in proiecte de termoficare si lanseaza conducta RAUVIPEX
22 Noi 12:02 | Romcim lanseaza CEVO, gama de produse cu emisii de CO2 mai scazute
05 Noi 10:05 | Cum construiesti o magistrala de metrou cu Leica Geosystems (partea a II-a)
30 Oct 17:41 | TotalEnergies: Lubrifiere Premium pentru utilaje de constructii
01 Oct 07:04 | MENARD: Solutii eficiente pentru un viitor verde in industria constructiilor
26 Sep 13:12 | Schneider Electric lanseaza PowerLogic Heat Tag - senzori AI pentru incendii
26 Sep 12:10 | ELIS Pavaje a lansat noi produse in cadrul gamelor premium si premium plus
24 Sep 11:26 | EATON: Piata de solutii UPS are putea sa creasca cu 4,7% in perioada 2023-2029
23 Sep 11:03 | Cum construiesti o magistrala de metrou cu Leica Geosystems (partea I)
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA