![](/images/stiri/produse_2024/05_06_nea_kaisa_1.jpg)
Inspirata din mitologia nordica, gama Rune va cuprinde obiecte sanitare - lavoare, vase de toaleta, bideuri, cazi freestanding, rigole si ventile, urmand sa fie completata si cu paravane de dus walk-in si alte verticale in timp. Pe langa atributele de design, care includ dimensiuni populare pentru baile din Romania si forme cat mai ergonomice pentru eficientizarea spatiului, noua gama este conceputa tinand cont si de calitatea si durabilitatea produselor.
“Lansarea Rune a venit ca un pas natural in dezvoltarea business-ului. Am inceput ca magazin online, ne-am consolidat pozitia in piata, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltam propriul brand de produse sanitare.
![](/images/stiri/produse_2024/05_06_nea_kaisa_2.jpg)
Planul pentru lansare a inceput sa prinda contur inca din 2020, cumva simtind nevoia unor produse cu design deosebit, preturi echilibrate si calitate peste medie. De atunci am inceput sa schitam nevoile pietei si sa lucram la categoriile si gamele de produs”, explica Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro.
Produsele Rune sunt alese de specialistii Neakaisa.ro in functie de trendurile actuale si de nevoile specifice ale pietei din Romania, in special, in materie de dimensiuni, design si functionalitate. Stilul scandinav, dezvoltat din mitologia nordica, se caracterizeaza prin elemente care, pe langa asigurarea confortului, imbunatatesc starea de spirit – misticism, conectare la sine si armonizarea cu mediul inconjurator.
Designul scandinav reprezinta un palier important in portofoliul Neakaisa.ro, aliniindu-se cu valorile companiei de a gasi produse reprezentative unui stil de viata cat mai echilibrat, cu accent pe pauze binemeritate si momente de liniste.
![](/images/stiri/produse_2024/05_06_nea_kaisa_3.jpg)
10% la cifra de afaceri pana in 2030
Pentru anul curent, Neakaisa.ro preconizeaza ca noua gama de produse va contribui cu circa 2-3% la cifra de afaceri, urmand ca acest procent sa creasca progresiv in urmatorii ani. In functie de planurile de dezvoltare, in 5 ani ar trebui sa se stabilizeze la 8%, iar pana in 2030 sa contribuie cu aproximativ 10% la veniturile companiei.