Joi, 24 Aprilie 2025
RO EN

EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017

Marca reprezinta un termen relativ nou pentru companiile din domeniul constructiilor, dupa ce, pentru multa vreme, s-a sugerat ca brandurile nu conteaza foarte mult in acest sector, punandu-se accent aproape exclusiv pe costul si durata executiei. Chiar daca multe dintre marcile prezente pe piata nationala a constructiilor sunt importate, fiind preluate de subsidiarele locale de la grupurile din care fac parte, exista si branduri romanesti de traditie, tot mai cunoscute atat pe plan intern, cat si extern, ceea ce indica o crestere accelerata a grijii acordate de firmele autohtone acestui aspect.
In cadrul galei de decernare a premiilor pietei constructiilor EURO-Constructii, ce a avut loc la data de 23 mai 2017, la hotelul Radisson Blu, din Bucuresti, un numar de 17 companii din domeniu au fost laureate cu trofee pentru modul in care au reusit sa dezvolte marci de incredere pe piata locala. Astfel, la categoria Reliable Brands, au primit trofee
  • HOSPICE CASA SPERANTEI
  • CASA SOCIALA A CONSTRUCTORILOR (CSC)
  • CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE ROMANO-GERMANA
  • SGS ROMANIA SA
  • IMMOFINANZ SERVICES ROMANIA
  • STRABAG
  • HOLCIM (ROMANIA) SA
  • ROMSTAL IMEX
  • KINGSPAN ROMANIA
  • BERGERAT MONNOYEUR ROMANIA
  • BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS SA
  • BILKA STEEL
  • GRUNDFOS POMPE ROMANIA
  • VIESSMANN
  • ELIS PAVAJE
  • URSA ROMANIA
  • ACO ROMANIA
Acestea sunt cele mai importante societati cu activitati in sectorul local al constructiilor, care au inteles importanta crearii si consolidarii unei marci de incredere, ca pilon de baza in derularea afacerilor de orice tip, in conditiile in care clientii sunt mult mai bine informati inainte de achizitii. De asemenea, aceste companii si-au demonstrat abilitatile de marketing prin utilizarea noilor instrumente de tip "social media" si si-au schimbat modul de interactionare cu clientii. Posibilitatile extinse de comunicare necesita o atentie sporita din partea companiilor asupra informatiilor care circula despre acestea si trebuie sa se implice mai mult in procesul de mediatizare, pentru a se asigura ca numai datele corecte ajung la utilizatori. De cele mai multe ori, produsele sunt, in esenta, aceleasi si ofera, practic, avantaje similare. In timp, marketingul contemporan a demonstrat ca beneficiile emotionale sunt cele care includ o marca in vietile oamenilor si contribuie la cresterea gradului de fidelitate a acestora. Increderea reprezinta, astfel, o componenta critica pentru notorietatea marcii. Clientii sunt mult mai dispusi sa apeleze la o companie de incredere, ceea ce inseamna ca aceasta genereaza venituri si creste valoarea firmei respective.

Din aceeasi categorie

07 Iul 11:30 | SIEMENS, etalon de performanta in tehnologii pentru cladiri
06 Iul 11:30 | VIESSMANN: Un secol de traditie in domeniul sistemelor de incalzire
05 Iul 13:23 | KINGSPAN, trend setter pe piata globala a panourilor termoizolante
03 Iul 13:50 | ACO: Marca sinonima cu sistemele de management al apelor meteorice
26 Mai 13:54 | EURO-CONSTRUCTII: 18 organizatii, laureate la sectiunea Sustenabilitate & CSR
26 Mai 10:57 | EURO-CONSTRUCTII: Premii de excelenta pentru tehnologii si capacitatea de inovare
25 Mai 16:40 | EURO-CONSTRUCTII: 17 trofee decernate in cadrul sectiunii Dezvoltare & Afaceri
30 Iun 12:54 | EURO-CONSTRUCTII: Creste interesul pentru responsabilitatea sociala
30 Iun 10:11 | EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - esentiala in formarea deciziei de achizitie
30 Iun 09:26 | EURO-CONSTRUCTII: Premii de excelenta pentru capacitatea de inovare
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA