
In intervalul aprilie - iunie a.c., USG Corporation - grup nord-american specializat in productia/comercializarea de materiale de constructii de inalta performanta - a realizat o cifra de afaceri de 761 de milioane USD, cu 1% mai mica fata de incasarile aferente perioadei corespunzatoare din 2010. De asemenea, in trimestrul al doilea din 2011, au fost inregistrate pierderi operationale de 21 milioane USD. Din punct de vedere al structurii vanzarilor, pe segmentul de gips-carton din America de Nord livrarile au totalizat 322 de milioane USD, iar pe cel de distributie a materialelor de constructii 270 de milioane USD, in vreme ce subsidiarele cu activitate in comercializarea de sisteme pentru tavane au cumulat o cifra de afaceri de 112 milioane USD. Conducerea concernului subliniaza faptul ca a fost luata decizia respectarii strategiei pe termen scurt, mediu si lung, prioritatile fiind reprezentate de consolidarea principalelor activitati productive, diversificarea surselor de venituri si adoptarea unei politici de agresivitate in planul inovatiei, prin care sa se asigure pastrarea pozitiei de lider din acest punct de vedere. De altfel, acestea sunt principalele premise care pot asigura depasirea recesiunii in conditii de siguranta si cresterea rentabilitatii in perioada ulterioara finalizarii crizei. Informatii suplimentare, la
www.usg.com