
USG Corporation, din SUA, reprezentand unul dintre principalii furnizori internationali de materiale de inalta performanta, a anuntat, pentru ultimele trei luni din 2012, vanzari de 815 milioane USD, cu 12% mai mari in raport cu nivelul raportat in trimestrul al patrulea din 2011. De asemenea, pierderile au fost limitate la numai 8 milioane USD, fiind net inferioare cotei de 43 milioane USD, in intervalul similar al exercitiului financiar precedent. La nivelul intregului an fiscal, cifra de afaceri s-a situat la 3,22 miliarde USD, in crestere cu 10,6% in comparatie cu 2011, in vreme ce veniturile operationale au cumulat 73 milioane USD. Un eveniment important a fost reprezentat de cesionarea operatiunilor din Europa, tranzactia fiind incheiata pentru suma de 55 milioane USD. Conducerea companiei arata ca rezultatele divizei de panouri de gips-carton au fost cele mai bune din ultimii trei ani, progrese insemnate fiind consemnate inclusiv in ceea ce priveste profitabilitatea activitatii. De asemenea, succesul pe care societatea l-a avut la cele mai importante manifestari expozitionale dedicate acestui segment determina optimismul managementului executiv, fiind previzibila o revigorare a pietei in special pe segmentul rezidential. Cu toate ca performantele din 2012 sunt apreciabile, obiectivele pentru anul in curs sunt ambitioase, atentia ramanand focalizata in directia cresterii eficientei si a cifrei de afaceri. Informatii suplimentare, la
www.usg.com