
Sto Group, cu sediul in central in localitatea Stühlingen - Germania, companie specializata promovarea de materiale pentru realizarea si finisajul fatadelor, a anuntat, pentru prima jumatate a acestui an, o cifra de afaceri in crestere cu 2,9% fata de intervalul similar din 2011, vanzarile ajungand la nivelul de 519,2 milioane de euro. In ceea ce priveste veniturile operationale, acestea s-au diminuat de la 36,9 milioane de euro la 23,1 milioane de euro. In opinia conducerii societatii, cresterea incasarilor a fost generata de sporirea livrarilor realizate pe pietele externe, in unele regiuni cererea imbunatatindu-se cu aproape 9%, in pofida conditiilor economice nefavorabile. Aceste diferente se observa si in cazul in care este analizata structura activitatii, constatandu-se ca vanzarile efectuate in Germania au suferit o contractie de 3,4% (232,2 milioane de euro). Expertii Sto explica declinul profitabilitatii prin majorarea costurilor cu materiile prime, forta de munca si cu operatiunile logistice. Pentru intregul exercitiu financiar, sunt mentinute prognozele optimiste, mizandu-se pe o majorare de 3,5% a cifrei de afaceri, pana la cota de 1,145 miliarde euro. Informatii suplimentare, la
www.sto.com