
Evolutie optima a vanzarilor realizate prin centrele de retail
Din punct de vedere al structurii vanzarilor, cele mai importante cresteri au fost inregistrate, anul trecut, de sistemele destinate reparatiilor, consolidarilor si protectiilor, acestea urmand a castiga, in continuare, cote suplimentare in afacerile Sika Romania, in conditiile in care segmentul de renovari continua sa fie dominant pe piata de constructii. Astfel, anul trecut vanzarile de produse Sika comercializate prin intermediul lanturilor de retail au crescut semnificativ, ajungand la 25% din business-ul companiei, fata de 20% in 2011. O pondere importanta a fost detinuta si de divizia de aditivi pentru betoane, produse realizate in cadrul fabricii din Brasov, dar si de sistemele de membrane pentru acoperisuri si de solutiile pentru pardoselile industriale si cele pentru impermeabilizari. "In 2012 am optat si pentru implicarea in proiecte de mare anvergura, printre care se numara renovarea cladirii Primariei Capitalei, executia Coridorului IV de transport Nadlac - Pecica, renovarea Universitatii din Craiova, precum si in executia si extinderea unor obiective industriale, precum Uzinele Ford, Pirelli si Continental etc. In acest moment suntem implicati in lucrarile de reabilitare a hotelurilor de la Herculane si Covasna, in construirea Autostrazii Transilvania si a statiilor de epurare din Cluj si Alba Iulia", a precizat Ileana Nicolae. La nivel de grup, Sika a inregistrat, anul trecut, o crestere de 5,8% a afacerilor, pana la 4,82 miliarde franci elvetieni (CHF). Un impact pozitiv in business-ul Sika AG l-a avut dezvoltarea pietelor emergente, vanzarile companiei in aceste regiuni inregistrand o evolutie de 10,7%. In prezent, pietele aflate in curs de dezvoltare reprezinta aproximativ 37% din totalul vanzarilor Sika. Informatii suplimentare, la www.sika.ro