Luni, 22 Septembrie 2025
RO EN

SELENA: Extinderea gamei de produse, pentru consolidarea cotei de piata

La nivelul anului precedent, compania Selena Romania a inregistrat o crestere de 5% a cifrei de afaceri pe segmentul materialelor de izolare si etansare. In ansamblu, societatea a raportat, pentru 2012, vanzari de 47 de milioane de lei, ceea ce constituie o majorare de 51% fata de exercitiul financiar anterior. „O evolutie similara este programata si pentru 2013, strategia de dezvoltare vizand atat produsele traditionale, cat si cele din portofoliul MGA. Obiectivele principale sunt de pastrare a cotelor de piata castigate si de crestere a nivelului de multumire a clientilor proprii. De asemenea, ne propunem ca in acest an sa inregistram profit, estimarile curente bazandu-ne pe sporirea numarului de distribuitori si pe cresterea calitatii distributiei. In plus, urmarim marirea capacitatii de productie, dezvoltarea mai accentuata a produselor MGA, promovarea hidroizolatiilor bituminoase Tytan si promovarea intensa a inovatiei lansate in toamna anului trecut (mortar in strat subtire). Acest din urma produs a marcat lansarea ofertei destinate segmentului constructiilor de case cu zidarie. Consideram ca sistemul revolutioneaza piata respectiva, contribuind la diminuarea costurilor cu pana la 50% in raport cu nivelul mediu aferent aplicarii metodelor clasice, care presupun utilizarea mortarului traditional. Un alt avantaj este constituit de timpul de uscare extrem de scurt, de doar doua ore”, a declarat Dorin Spataru, director general al societatii.
Produse noi, in completarea portofoliului actual
Odata cu finalizarea procesului de preluare a activitatii MGA, Selena a demarat procesul de extindere a gamelor de produse (gleturi, chituri de rosturi si adezivi), pentru a raspunde cat mai bine asteptarilor partenerilor. Astfel, in 2012, au fost adaugati adezivii pentru polistiren Placofix ECO si Placofix Premium, tencuielile mozaicale si acrilice, precum si noi sisteme de glet. „Pentru anul in curs, planurile noastre includ: finalizarea constructiei halei de adezivi si gleturi, instalarea unor linii tehnologice automate pentru cresterea productivitatii si a capacitatii de fabricatie, dezvoltarea de produse pe segmentul de zidarie (mortare pentru BCA, tencuiala mecanizata), consolidarea pozitiei pe segmentul tencuielilor decorative (siliconice/silicatice) si introducerea unor chituri de rosturi rezistente la apa. Compania noastra s-a remarcat intotdeauna prin adaptarea continua a operatiunilor la realitatea mediului economic. In contextul recesiunii, elemente precum lansarea de noi aplicatii, sustinerea procesului de inovare, cresterea calitatii etc. constituie solutii pentru fortificarea pozitiei pe piata. In perioada urmatoare ne vom implica in mod activ pe segmentul reabilitarii imobilelor existente, cu atat mai mult cu cat, prin extinderea portofoliului cu produsele MGA, suntem mai aproape de societatile cu activitate in acest domeniu. In ceea ce priveste sectorul de tamplarie termoizolanta, daca tinem cont de scaderea continua a veniturilor populatiei si de lipsa de incredere in stabilitatea locurilor de munca (fapt dovedit si de cresterea volumului economiilor persoanelor fizice), consideram ca investitiile private nu vor constitui o sursa de crestere in 2013. O posibila solutie ar fi constituita de reluarea implicarii statului, prin alocarea de resurse publice pentru sprijinirea actualului program de reabilitare a blocurilor de locuinte”, a incheiat oficialul Selena. Informatii suplimentare, la www.tytan.ro

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA