Vineri, 25 Aprilie 2025
RO EN

ROCA a devenit singurul furnizor de solutii sanitare complete pe piata din Romania

In calitate de subsidiara autohtona a grupului Roca Corporación Empresarial (din Spania), societatea Roca Obiecte Sanitare detine o unitate de productie in Capitala - obtinuta in urma achizitiei, in anul 2006, a fabricii de obiecte sanitare Cesarom din Bucuresti  -, cu o capacitate de fabricatie de 0,5 milioane de produse/an. In prezent, compania realizeaza pe plan autohton doar gama sortimentala economica (promovata sub marca Zoom), obiectele sanitare din segmentele premium si mediu (marcile Laufen si Roca) fiind executate in alte tari din Uniunea Europeana. "Avand in vedere faptul ca, recent, ne-am extins domeniul de activitate, accesand piete din sectoarele conexe (ceea ce presupune comercializarea sistemelor de placare pentru spatiile sanitare, respectiv gresie si faianta), am devenit singurul furnizor autohton de solutii complete pentru echiparea bailor. Astfel, in prezent, indeplinim cerintele pietei interne de obiecte sanitare atat prin productia fabricii din Bucuresti, cat si prin importurile din alte unitati din Europa, stocurile fiind configurate astfel incat sa acopere nevoile clientilor nostri",a declarat Francesc Recasens, director general al Roca Obiecte Sanitare. Cu toate ca zona Capitalei reprezinta cea mai ampla piata de desfacere a produselor comercializate de firma, Roca este prezenta pe intregul teritoriu al tarii, livrarile fiind realizate inclusiv prin cei peste 60 de parteneri autorizati, din principalele orase din Romania. Totodata, marcile Zoom, Roca si Laufenpot fi achizitionate inclusiv din retelele de tip Do-It-Yourself (DIY), segment pe care se intentioneaza extinderea in viitor. "Pe parcusul lui 2012 ne-am extins activitatea prin integrarea noii linii de colectii de placi ceramice. Astfel, o componenta importanta a strategiei de investitii, precum si a directiei abordate in intervalul urmator, consta in promovarea si distribuirea noilor colectii de placi ceramice, prin intermediul retelei interne de parteneri. Principalul obiectiv al companiei noastre este acela ca, prin intermediul marcilor Zoom, Roca si Laufen, sa devenim principalul furnizor de solutii complete al clientilor nostri (respectiv arhitecti, distribuitori, antreprenori, consumatori finali etc.). Avand in vedere faptul ca, in prezent, exista foarte putine proiecte anuntate sau planificate, in intervalul urmator ne putem astepta la o crestere moderata, intr-un ritm lent, a pietei de profil, o majorare reala si sustenabila putand fi vizibila in anii urmatori. In ceea ce ne priveste, in 2011 am inregistrat incasari in valoare de 21,6 milioane de lei, pentru anul in curs fiind preconizata o usoara sporire a veniturilor",a incheiat Francesc Recasens. Informatii suplimentare, la www.ro.roca.com

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA