Compania Recticel (din Belgia),
care desfasoara activitati in domeniul materialelor izolatoare pentru
constructii,
a realizat vanzari de 1,27 miliarde euro in 2009, in scadere cu 17,9% in comparatie cu anul anterior. Cea mai
semnificativa diminuare a fost raportat
a pe segmentul auto (-
39%).
Vanzarile de spume flexibile
(divizie care reprezinta aproximativ 50% din afacerile grupului) s-au diminuat cu
11,6%
- pana la o valoare de 570,6 milioane de euro. Cifra de afaceri a acestui departament a fost afectata de climatul economic nefavorabil, in special pe pietele din Europa de Vest. Afacerile
din cadrul segmentului de materiale izolatoare pentru
constructii au sporit cu
6,4%,
la 166,5 milioane de euro, din care 150,5 milioane de euro au reprezentat vanzarile de produse specifice pentru cladiri (+8,9%), majorare sustinuta de implementarea programelor guvernamentale de reabilitare termica. Pentru a contracara efectele nefavorabile ale contextului economic asupra companiei,
reprezentantii Recticel au
intreprins
masuri de reducere a costurilor, minimizare a
investitiilor si restructurare a
activitatii de
productie.
Concernul este reprezentat pe pia
ta autohton
a a
constructiilor de Eurofoam
Romania, cu sediul
in Sibiu.
Informatii suplimentare, la
www.recticel.com