Vineri, 25 Aprilie 2025
RO EN

PPG reuseste conservarea marjelor prin programe de management al costurilor

Datele financiare raportate de PPG pentru trimestrul al doilea al anului fiscal curent arata vanzari nete de 3 miliarde USD, in scadere cu 22% fata de perioada similara a anului precedent (la rate constante ale cursului de schimb valutar). Contractie respectiva este pusa de expertii grupului pe seama pandemiei Covid-19, care a generat, de asemenea, inclusiv o deteriorare a veniturilor pe actiune. Cu toate acestea, pe fondul unor masuri tintite ce au vizat managementul costurilor si au dus la economii de peste 20 milioane USD, marjele au putut fi consolidate. De asemenea, PPG se bazeaza pe o lichiditate buna, la finele intervalului analizat numerarul disponibil si investitiile pe termen scurt totalizand 2,3 miliarde USD. In plus, datoria neta a inregistrat o diminuare de 300 milioane USD, iar fluxul operational de numerar a fost foarte aproape de cota din 2019. Conducerea PPG considera ca in contextul actual rezultatele obtinute sunt deosebit de solide, mai ales luand in considerare faptul ca in ultimele luni activitatea economica internationala a suferit un declin consistent. Elementul care a sustinut cel mai mult compania si a asigurat stabilitatea acesteia a fost constituit de performanta sectiei de produse arhitecturale de finisaj, mai ales pe segmentul DIY, unde cererea a sporit semnificativ in majoritatea regiunilor in care PPG desfasoara operatiuni comerciale. De asemenea, si alte divizii ale grupului au inceput sa consemneze redresari vizibile, mai ales dupa reluarea activitatii economice din China. Cu toate ca volumele au inregistrat scaderi raportate la nivelurile din anul precedent, din punct de vedere secvential au avut loc progrese notabile. In continuare, atentia va ramane focalizata pe protectia angajatilor si furnizarea catre clienti a produselor si serviciilor esentiale de care acestia au nevoie pentru a relua si eficientiza operatiunile proprii. In Romania, produsele PPG sunt livrate prin intermediul companiei Deutek, care promoveaza pe plan local brandurile Danke, Oskar si Superweiss.

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA