Sâmbătă, 20 Septembrie 2025
RO EN

PPG reuseste conservarea marjelor prin programe de management al costurilor

Datele financiare raportate de PPG pentru trimestrul al doilea al anului fiscal curent arata vanzari nete de 3 miliarde USD, in scadere cu 22% fata de perioada similara a anului precedent (la rate constante ale cursului de schimb valutar). Contractie respectiva este pusa de expertii grupului pe seama pandemiei Covid-19, care a generat, de asemenea, inclusiv o deteriorare a veniturilor pe actiune. Cu toate acestea, pe fondul unor masuri tintite ce au vizat managementul costurilor si au dus la economii de peste 20 milioane USD, marjele au putut fi consolidate. De asemenea, PPG se bazeaza pe o lichiditate buna, la finele intervalului analizat numerarul disponibil si investitiile pe termen scurt totalizand 2,3 miliarde USD. In plus, datoria neta a inregistrat o diminuare de 300 milioane USD, iar fluxul operational de numerar a fost foarte aproape de cota din 2019. Conducerea PPG considera ca in contextul actual rezultatele obtinute sunt deosebit de solide, mai ales luand in considerare faptul ca in ultimele luni activitatea economica internationala a suferit un declin consistent. Elementul care a sustinut cel mai mult compania si a asigurat stabilitatea acesteia a fost constituit de performanta sectiei de produse arhitecturale de finisaj, mai ales pe segmentul DIY, unde cererea a sporit semnificativ in majoritatea regiunilor in care PPG desfasoara operatiuni comerciale. De asemenea, si alte divizii ale grupului au inceput sa consemneze redresari vizibile, mai ales dupa reluarea activitatii economice din China. Cu toate ca volumele au inregistrat scaderi raportate la nivelurile din anul precedent, din punct de vedere secvential au avut loc progrese notabile. In continuare, atentia va ramane focalizata pe protectia angajatilor si furnizarea catre clienti a produselor si serviciilor esentiale de care acestia au nevoie pentru a relua si eficientiza operatiunile proprii. In Romania, produsele PPG sunt livrate prin intermediul companiei Deutek, care promoveaza pe plan local brandurile Danke, Oskar si Superweiss.

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA