Marți, 10 Iunie 2025
RO EN

PPG reuseste conservarea marjelor prin programe de management al costurilor

Datele financiare raportate de PPG pentru trimestrul al doilea al anului fiscal curent arata vanzari nete de 3 miliarde USD, in scadere cu 22% fata de perioada similara a anului precedent (la rate constante ale cursului de schimb valutar). Contractie respectiva este pusa de expertii grupului pe seama pandemiei Covid-19, care a generat, de asemenea, inclusiv o deteriorare a veniturilor pe actiune. Cu toate acestea, pe fondul unor masuri tintite ce au vizat managementul costurilor si au dus la economii de peste 20 milioane USD, marjele au putut fi consolidate. De asemenea, PPG se bazeaza pe o lichiditate buna, la finele intervalului analizat numerarul disponibil si investitiile pe termen scurt totalizand 2,3 miliarde USD. In plus, datoria neta a inregistrat o diminuare de 300 milioane USD, iar fluxul operational de numerar a fost foarte aproape de cota din 2019. Conducerea PPG considera ca in contextul actual rezultatele obtinute sunt deosebit de solide, mai ales luand in considerare faptul ca in ultimele luni activitatea economica internationala a suferit un declin consistent. Elementul care a sustinut cel mai mult compania si a asigurat stabilitatea acesteia a fost constituit de performanta sectiei de produse arhitecturale de finisaj, mai ales pe segmentul DIY, unde cererea a sporit semnificativ in majoritatea regiunilor in care PPG desfasoara operatiuni comerciale. De asemenea, si alte divizii ale grupului au inceput sa consemneze redresari vizibile, mai ales dupa reluarea activitatii economice din China. Cu toate ca volumele au inregistrat scaderi raportate la nivelurile din anul precedent, din punct de vedere secvential au avut loc progrese notabile. In continuare, atentia va ramane focalizata pe protectia angajatilor si furnizarea catre clienti a produselor si serviciilor esentiale de care acestia au nevoie pentru a relua si eficientiza operatiunile proprii. In Romania, produsele PPG sunt livrate prin intermediul companiei Deutek, care promoveaza pe plan local brandurile Danke, Oskar si Superweiss.

Din aceeasi categorie

27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
21 Mai 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Rezultate bune sustinute de cresterea marjei /controlul costurilor
20 Mai 07:00 | PPG anunta rezultate bune, beneficii directe ale implementarii strategiei de crestere
15 Mai 07:00 | TARKETT: Ajustare tactica a preturilor pentru sustinerea vanzarilor din anul 2025
07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
30 Apr 07:00 | SIKA: Strategia ”local for local” isi arata acum roadele intr-un context protectionist
24 Apr 10:03 | INVESTITIE de 20 mil. euro pentru constructie fabrica vata minerala la Miercurea-Ciuc
15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA