
Pe plan local, vanzarile se mentin la aceeasi cota
In ceea ce priveste sectorul de vitraje arhitecturale, oficialii grupului au aratat ca rezultatele scazute inregistrate au fost cauzate, in mare parte, de contractia cererii pe piata de profil, precum si de impactul negativ generat de inflatie. Alte elemente care au avut o contributie decisiva la aceste diminuari au fost constituite de cresterea costurilor cu transportul si gazele naturale. In ceea ce priveste livrarile de sticla, acestea au avut o valoare de 269 milioane USD, inregistrand o corectie negativa de patru milioane USD in raport cu intervalul aprilie - iunie 2012. De remarcat ca au fost consemnate diminuari cantitative atat pentru divizia de fibra de sticla, cat si pentru cea specializata in fabricarea modelelor float. Conform datelor proprii, PPG ocupa pozitia de lider pe segmentul produselor arhitecturale (care are un volum global de aproximativ 42 miliarde USD), alaturi de Akzo Nobel si Sherwin-Williams. In ceea ce priveste sectorul industrial, grupul nord-american se situeaza pe locul secund dupa Akzo Nobel, pe o piata valorand circa 25 miliarde USD. In Romania, produsele PPG sunt disponibile prin intermediul companiei Trilak Coatings, din Miercurea Ciuc (Harghita), care a anuntat, pentru 2012, o cifra de afaceri de aproximativ 15,3 milioane de lei, in crestere cu 1,3% fata de anul fiscal precedent. Informatii suplimentare, la www.ppg.com