
Potrivit datelor anterioare incheierii tranzactiei, Policolor isi va muta productia in cartierul Militari al Capitalei, unde detine un teren de 2,5 hectare cumparat in 2015.
Grupul Policolor, ce include companiile Policolor Romania si Orgachim Bulgaria (inclusiv fabrica de rasini Orgachim Resins), a inregistrat o crestere de 9,4% a vanzarilor din primele sase luni ale acestui an, pana la 32,8 milioane de euro. Pentru intregul an in curs, actionarii companiei estimeaza o majorare de 8% a cifrei totale de afaceri, care ar urma sa ajunga, pana la finele lui 2017, la circa 64 milioane de euro.
"Rezultatele semestriale consolidate reflecta performante foarte bune ale diviziilor de vopsele si sisteme de acoperire, in contextul neindeplinirii tintelor de livrari de rasini, ca urmare a majorarii preturilor cu materiile prime. Avand in vedere disponibilitatea limitata de materii prime din intervalul analizat, divizia de anhidride si-a redus vanzarile catre companii terte, pentru a asigura integral productia interna a grupului. In ansamblu, vanzarile de vopsele si sisteme de acoperire au crescut cu 7,8% fata de primele sase luni din 2016, in timp ce livrarile de rasini, desi s-au majorat cu 22,3%, s-au situat cu 3,9% sub nivelul bugetat", se arata in raportul semestrial al RC2.
Totodata, in primul semestru, Policolor-Orgachim a inregistrat un profit operational (EBITDA) de 1,81 milioane de euro, aproape dublu fata de nivelul de 987.000 de euro raportat la jumatatea anului trecut.
Grupul romano-bulgar detine doua mari unitati de productie, Policolor Romania si Orgachim Bulgaria, fiind lider in domeniul tehnologiei vopselelor si lacurilor din sud-estul Europei. Policolor SA are o experienta de peste 50 de ani de productie a produselor de finisare in Romania, comercializate sub marcile Spor, Deko Professional, CasaBella si Vinarom. Produsele Policolor sunt disponibile in peste 3.000 de magazine de retail traditional, precum si in cele 12 magazine proprii ale companiei.