Duminică, 21 Septembrie 2025
RO EN

PIATRAONLINE: Revizuire in crestere a prognozelor pentru 2017

Compania Rock Star Construct, ce detine brandul PiatraOnline, primul magazin online din Romania dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajari a revizuit in crestere prognoza privind vanzarile din 2017. Cifra de afaceri ar urma sa creasca, astfel, cu 40% in acest an fata de nivelul de 5 milioane de euro realizat in 2016 (+30% fata de 2015). Initia, prognozele vizau majorari de 20%-30%.
Membra a Marble Institute of America, PiatraOnline detine, din 2013, cel mai mare showroom specializat din tara noastra, la Bucuresti, avand o suprafata de 1.000 mp si o gama completa si variata de materiale naturale.
"Pentru 2017 estimam o crestere de peste 40% a cifrei de afaceri. Mai mult decat atat, 2017 inseamna primii 10 ani de PiatraOnline, motiv pentru care avem in plan activitati aniversare. In plus, ne dorim sa exploram mai mult zona de B2B din Romania si sa crestem pietele din Europa, acolo unde avem deja nenumarati clienti inca din 2014", a declarat Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner Rock Star Construct.
In 2016, compania a lansat pe piata locala marca de ardezie flexibila Skin si a investit in promovarea si imaginea acesteia. De asemenea, la finele anului trecut, furnizorul a lansat un apartament-concept cu doua camere, baie si bucatarie (de 60 mp), in cadrul showroom-ului, in urma unei investitii de circa 32.000 de euro, suma ce reprezinta valoarea totala a finisajelor, mobilierului, decoratiunilor si a altor elemente de baza pentru orice tip de apartament.
Pentru 2017, conducerea RockStar Construct a anuntat ca va investi peste 400.000 de euro intr-un nou spatiu de depozitare, pentru ca 99% dintre produse sa fie permanent disponibile in stoc si ca va majora echipa de specialisti cu 50%.
 
Tendinte si materiale "la moda", in 2017
In ceea ce priveste tendintele in materie de piatra naturala si decoratiuni interioare sau exterioare, cele mai solicitate amenajari sunt realizate din mixuri de pattern-uri, iar imprimeurile 2D si 3D castiga cat mai mult teren, potrivit Marianei Constantinescu-Bradescu. "Culorile «vedeta» pentru 2017 vor fi nuantele de verde inchis, iar albastru navy devine noul negru. Accentele de verde se vor regasi mai ales la realizarea pieselor de mobilier sau a decoratiunilor, dar si pentru personalizarea peretilor cu un accent matur si echilibrat. Mai mult decat atat, clasicul tapet va fi inlocuit cu caramida fina si mata, pentru a accentua stilul minimalist si industrial", a explicat specialista.
Din punct de vedere al materialelor, vor fi preferate marmura si insertiile de cupru.
Produsele comercializate de companie pe piata locala sunt importate din Turcia, India, Grecia, Spania, Egipt, China, Bulgaria si Brazilia.

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA