Marți, 25 Februarie 2025
RO EN

PAZO: Circa 100 milioane de euro pe piata locala de placi ceramice

Piata autohtona de placi ceramice se va situa la aproximativ 100 milioane de euro in acest an, potrivit estimarii managerului furnizorului local de gresie si faianta Pazo Grup, distribuitorul sistemelor italiene Marazzi in Romania. "In ultimii ani nu s-au mai comandat multe analize pentru piata de placi ceramice, insa tendinta anului 2012 in domeniu a fost de usoara descrestere. In acest context, pentru 2013 ne-am propus sa ne stabilizam la nivel de companie, sa rezistam la eventuale turbulente ale pietei si, nu in ultimul rand, sa prezentam pietei si potentialilor clienti avantajele si varietatea de produse si servicii pe care le comercializam. In pofida contextului dificil de pe piata, anul 2012 a reprezentat o perioada foarte buna pentru noi, inregistrand o crestere de peste  58% a cifrei de afaceri fata de cea din 2011, pana la 5,8 milioane de euro, la nivel de grup. De asemenea, anul 2013 a inceput foarte bine, am semnat deja contracte in valoare de peste doua milioane de euro si estimam o crestere de 20%-30% a vanzarilor si pe fondul disparitiei unor competitori de pe piata (insolvente, falimente etc.)", a declarat Lucian Azoitei, director general al Pazo Grup. In ceea ce priveste tendintele pietei de gresie si faianta in acest an, reprezentantul companiei confirma existenta la nivel international a unui trend general de utilizare a placilor ce imita parchetul, placi de dimensiuni mari ce se utilizeaza atat pentru placarea peretilor, cat si a pardoselilor, ceea ce sugereaza intentia producatorilor de a-si restrange portofoliile si de a incerca impunerea unui nou trend de design, bazat pe o gama redusa de produse. "In Romania, ca urmare a existentei apartamentelor cu suprafete mici, au ramas vandabile, preponderent, placile de dimensiuni mici, colorate. Totodata, principalul criteriu de achizitie a produselor a ramas, in special, pretul, in cele mai bune cazuri clientii optand si pentru un raport calitate/pret optim. In ansamblu, la nivelul companiei, ne-am concentrat activitatea cu precadere in zona proiectelor de mari dimensiuni, in care cele mai solicitate produse din oferta sunt placile ceramice portelanate, tehnice, rectificate de dimensiuni mari (60 cm x 60 cm si 60 cm x 120 cm). Totodata, va deveni activ segmentul de placi ceramice pentru fatade ventilate, unde sistemele ceramice sunt cele mai avantajoase de pe piata", a precizat Lucian Azoitei. Informatii la www.pazo.ro
 

Din aceeasi categorie

24 Feb 06:00 | ROCKWOOL: Performanta puternica, crestere a veniturilor si o rentabilitate solida
19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA