Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

Neakaisa.ro: Crestere de 12% a veniturilor trimestriale, datorita noului showroom

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, a raportat vanzari in valoare de circa 8 milioane de lei in trimestrul trei al anului, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a lui 2022. Evolutia a fost in mare parte determinata de inaugurarea primului showroom, care a generat un plus de 10% al vanzarilor totale. 
Showroom-ul Neakaisa.ro a fost deschis pe 19 mai, intr-o vila monument istoric de pe Strada Atelierului, numarul 20, sectorul 1 din Bucuresti. Cu o suprafata totala de 250 de metri patrati, acesta este dispus pe doua etaje si reprezinta o componenta esentiala a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, ce isi propune sa functioneze intr-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile si preferintele tuturor clientilor.
De la deschidere pana in prezent, spatiul fizic inaugurat de Neakaisa.ro a inregistrat o crestere constanta a traficului, ajungand la o medie de 5-7 vizitatori pe zi, iar rata de conversie a vizitelor din showroom in achizitii din magazinul online s-a imbunatatit constant, depasind procentul de 50%. 
Totodata, reprezentantii Neakaisa.ro au remarcat in randul vizitatorilor din showroom o preferinta mai ridicata pentru produse medium-high. 
In ceea ce priveste evolutia nisei locale online de home & deco, aceasta a raportat o crestere de cateva procente in trimestrul al treilea, fapt reflectat si in vanzarile Neakaisa.ro.
"E-commerce-ul a inregistrat o crestere in trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2022. Totusi, ceea ce a avut un impact major asupra cresterii vanzarilor noastre a fost sinergia dintre prezenta fizica a brandului prin showroom si cea din online, mai exact experienta omnichannel pe care am oferit-o clientilor nostri in ultimele luni. Privind catre anul viitor, dar si in perspectiva, pe termen de 3-5 ani, avem incredere ca showroom-ul va continua sa joace un rol esential in strategia Neakaisa.ro. Ne propunem sa mentinem si chiar sa marim procentul de 10% generat de acesta in cifra de afaceri. Avem o perspectiva solida de crestere in viitor si suntem hotarati sa oferim o experienta de cumparare excelenta", a declarat Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro. 
De asemenea, compania va participa la Black Friday, fiind prima editie in care va avea si o prezenta fizica, completandu-si, in acest fel, ofertele din online. Astfel, locatia de pe Strada Atelierului nr 20, sectorul 1 din Bucuresti, va fi deschisa cu program prelungit pentru clienti pe tot parcursul campaniei 10-12 noiembrie, inclusiv pe 10 noiembrie, cand se va da startul reducerilor de pret.
Showroom-ul Neakaisa.ro este format din 11 camere amenajate de 11 designeri diferiti, fiind conceput ca un loc pentru inspiratie, fara vanzare on site, unde sunt expuse mai multe tipuri de amenajari ale baii si o varietate de produse, de la obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje pana la obiecte de design. In plus, in cadrul acestuia se ofera consultanta si discount-uri pe praguri valorice.
*** 
Neakaisa.ro este un magazin online cu obiecte sanitare pentru amenajarea baii si produse pentru amenajarea casei, lansat in 2014 de catre antreprenorii Laura si Vlad Sardescu. Magazinul online dispune de o varietate de peste 20.000 de produse de la producatori de top din categorii diverse. Toate gamele prezentate sunt alese in parteneriat cu arhitecti, designeri si constructori, astfel incat frumosul sa se imbine intotdeauna cu partea practica.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:00 | ARKEMA raporteaza cresteri pe pietele-cheie, in pofida contractiei vanzarilor din 2025
10 Dec 10:36 | EUROZID a deschis noua fabrica de adezivi si mortare uscate din Barcanesti, Prahova
03 Dec 12:12 | BAUMIT Romania aniverseaza trei decenii de activitate si anunta noi investitii
03 Dec 11:42 | Fabrica de Profile l-a numit pe Valentin Ivanescu in functia de CEO
27 Noi 10:32 | SOMFY: Investitiile in eficienta energetica reprezinta o prioritate pe termen lung
26 Noi 12:48 | KNAUF Insulation: Masurile de stabilizare bugetara deschid noi directii de dezvoltare
24 Noi 06:10 | ROCKWOOL aloca 150 milioane de euro pentru cresterea productiei locale
21 Noi 11:20 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatie performanta a crescut cu 12% in 2025
21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
20 Noi 11:41 | AkzoNobel si Axalta fuzioneaza intr-un grup cu valoare enterprise de 25 miliarde USD
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA