Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

NeaKaisa: Crestere de 5% a cifrei de afaceri realizate in primul semestru

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, a incheiat prima jumatate a anului cu venituri de 2,9 milioane de euro, in crestere cu circa 5% fata de semestrul 1 din 2022. Compania si-a asigurat o evolutie organica, in ciuda contextului economic dificil care a afectat industria de imobiliare si constructii. Factorii care au contribuit la dinamica Neakaisa.ro au fost diversificarea gamei de produse, dezvoltarea parteneriatelor cu arhitecti, dar si cresterea nisei de e-commerce home & deco, un canal tot mai important pe piata materialelor pentru amenajari interioare.
In primul semestru din 2023, datorita cresterii gamei, extinsa cu corpuri de iluminat, riflaje, tapet, mobilier gradina, respectiv alte tipuri de mobilier si decoratiuni pentru casa, compania a comercializat cu circa 45% mai multe produse fata de primele sase luni ale anului trecut.
In plus, 2023 a debutat si cu o cerere crescuta din zona arhitectilor, tradusa printr-o apetenta mai mare pentru proiecte de renovare sustenabile, cu un grad mai ridicat de confort si durabilitate.
„In fata provocarilor semnificative din prima jumatate a acestui an, am reusit sa ne consolidam pozitia pe piata si am capitalizat mult pe fondul cresterii e-commerce-ului home & deco. In cazul nostru, comanda medie online a ajuns azi la o valoare de 1.750 lei si ne asteptam sa creasca la peste 1.800 lei pana la finalul anului. Ne ajuta mult si profilul consumatorilor care acceseaza platforma, vorbim de useri informati, maturi, care stiu ce vor sau stiu sa ceara consultanta specializata, iar aceste lucruri eficientizeaza mult procesul de vanzare”, a declarat Laura Sardescu, Director General Neakaisa.ro.
Tot in prima parte a anului, Neakaisa.ro a facut pasul strategic spre omnichannel, cu lansarea showroom-ului concept din Bucuresti. Amenajat intr-o vila istorica, cu o investitie de 70.000 euro, spatiul are in prezent rol de suport pentru activitatea din online, urmand ca din 2024 sa genereze peste 10% din cifra de afaceri a companiei.
Pana la finalul anului, compania are in plan inclusiv intarirea pozitiei in orasele mari, in care deja are o prezenta puternica precum Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara si Constanta.
In ceea ce priveste evolutia e-commerce-ului home & deco, pentru 2023, compania preconizeaza o crestere pe toate palierele, avand in vedere un grad accelerat de adoptie atat al tehnologiei, cat si al retail-ului online, pe acest segment.

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA