Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

NeaKaisa: Crestere de 5% a cifrei de afaceri realizate in primul semestru

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, a incheiat prima jumatate a anului cu venituri de 2,9 milioane de euro, in crestere cu circa 5% fata de semestrul 1 din 2022. Compania si-a asigurat o evolutie organica, in ciuda contextului economic dificil care a afectat industria de imobiliare si constructii. Factorii care au contribuit la dinamica Neakaisa.ro au fost diversificarea gamei de produse, dezvoltarea parteneriatelor cu arhitecti, dar si cresterea nisei de e-commerce home & deco, un canal tot mai important pe piata materialelor pentru amenajari interioare.
In primul semestru din 2023, datorita cresterii gamei, extinsa cu corpuri de iluminat, riflaje, tapet, mobilier gradina, respectiv alte tipuri de mobilier si decoratiuni pentru casa, compania a comercializat cu circa 45% mai multe produse fata de primele sase luni ale anului trecut.
In plus, 2023 a debutat si cu o cerere crescuta din zona arhitectilor, tradusa printr-o apetenta mai mare pentru proiecte de renovare sustenabile, cu un grad mai ridicat de confort si durabilitate.
„In fata provocarilor semnificative din prima jumatate a acestui an, am reusit sa ne consolidam pozitia pe piata si am capitalizat mult pe fondul cresterii e-commerce-ului home & deco. In cazul nostru, comanda medie online a ajuns azi la o valoare de 1.750 lei si ne asteptam sa creasca la peste 1.800 lei pana la finalul anului. Ne ajuta mult si profilul consumatorilor care acceseaza platforma, vorbim de useri informati, maturi, care stiu ce vor sau stiu sa ceara consultanta specializata, iar aceste lucruri eficientizeaza mult procesul de vanzare”, a declarat Laura Sardescu, Director General Neakaisa.ro.
Tot in prima parte a anului, Neakaisa.ro a facut pasul strategic spre omnichannel, cu lansarea showroom-ului concept din Bucuresti. Amenajat intr-o vila istorica, cu o investitie de 70.000 euro, spatiul are in prezent rol de suport pentru activitatea din online, urmand ca din 2024 sa genereze peste 10% din cifra de afaceri a companiei.
Pana la finalul anului, compania are in plan inclusiv intarirea pozitiei in orasele mari, in care deja are o prezenta puternica precum Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara si Constanta.
In ceea ce priveste evolutia e-commerce-ului home & deco, pentru 2023, compania preconizeaza o crestere pe toate palierele, avand in vedere un grad accelerat de adoptie atat al tehnologiei, cat si al retail-ului online, pe acest segment.

Din aceeasi categorie

21 Iul 07:00 | HB FULLER: Reducerea costurilor si impactul achizitiilor din T2 mentin rata profitului
16 Iul 10:39 | Saint-Gobain Romania l-a numit pe Jakub Kotala in functia de CEO
03 Iul 07:00 | ROCKWOOL raporteaza o rentabilitate solida in primul trimestru al anului 2025
02 Iul 07:00 | Interconnection: Crestere moderata a vanzarillor de sisteme de termoizolare in 2025
18 Iun 07:00 | ARKEMA consemneaza livrari si performantele financiare bune in trimestrul intai 2025
04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA