Lasselsberger SA, producatorul marcii de placi ceramice Cesarom, estimeaza
livrari de produse in valoare de un milion de euro pe piata din Bulgaria, reprezentand circa 50% din totalul incasarilor provenite din vanzarile externe (previzionate la doua milioane de euro, in 2010). De asemenea, strategia de afaceri a companiei pentru anul in curs prevede consolidarea pozitiei pe piata din Grecia, unde este prezenta din 2009. "In acest an avem in plan lansarea exporturilor in Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud, dar si intensificarea prezentei in Bulgaria si Grecia. Extinderea in noi regiuni va fi
favorizata si de participarea companiei, in perioada urmatoare, la targurile de profil din
SUA si China,
evenimente in cadrul carora vom asigura parteneriate cu distribuitori importanti din
intreaga lume si vom
spori notorietatea brandului Cesarom
", a afirmat Christian Morath,
director general al Lasselsberger SA. Pe termen mediu,
societatea vizeaza distributia si in tari din Europa, precum Franta si Germania. "Ne aflam in discutii cu
alte companii
membre ale grup
ului si luam in calcul extinderea si in
Occident, in cazul in care produsele noastre nu concureaza cu cele ale celorlalte
marci fabricate in cadrul Lasselsberger",
a precizat reprezentantul firmei. Producatorul are in plan majorarea exporturilor la 5% din cifra de afaceri
din 2010, estimata la 38,5 milioane de euro.
Anul trecut,
compania a livrat pe pietele externe placi ceramice in valoare de 350.000 de euro, respectiv 1% din veniturile totale. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro