Marți, 25 Februarie 2025
RO EN

LASSELSBERGER: Fondurile europene pot impulsiona piata de placi ceramice

Piata locala de placi ceramice s-a situat pe un trend usor descrescator in 2013, influentata in special de conditiile mai dificile din a doua jumatate a anului, potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, liderul pietei de profil din Romania si producatorul marcii Cesarom. Astfel, conform oficialilor firmei, daca in 2012 s-a raportat o valoare a pietei de aproximativ 120 milioane de euro si o cantitate de 25 milioane de metri patrati, in 2013 sectorul a fost evaluat la 115 milioane de euro, suma corespunzatoare unui nivel total de 24 milioane mp. "In ceea ce priveste anul 2014, acesta poate reprezenta un nou inceput, in conditiile in care se va reusi atragerea fondurilor europene intr-o pondere semnificativa, in special in zona infrastructurii rurale, pe langa obtinerea unui acces mai usor la finantare pentru finalizarea constructiilor demarate in anii precedenti. Daca blocajul financiar va continua, putem spune ca piata de placi ceramice se va situa, in 2014, cel mult la nivelul anului trecut", a declarat Toni Teau, directorul general al Lasselsberger Ceramics Romania.
Compania lanseaza periodic produse noi, o pondere semnificativa din vanzari fiind realizata prin intermediul centrelor de bricolaj. Produsele Cesarom sunt prezente in majoritatea magazinelor specializate si in cadrul centrelor de tip DIY din Romania, colectiile nou-lansate - Fantasy, Canvas si Opal - inregistrand vanzari semnificative.
 
Noi tendinte pe piata de gresie si faianta
Potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, este tot mai evidenta tendinta de montare pe orizontala a placilor de faianta, formatele dreptunghiulare conferind eleganta si amplitudine arhitecturii spatiului ambiental. "Decorurile moderne, sofisticate, cu motive florale si detalii geometrice, culori speciale vii, respectiv nuante precum purpuriu si turquoise reprezinta tendintele acestui an. Din punct de vedere al preferintelor cumparatorilor, devine tot mai evidenta tendinta acestora de a alege modele pe criteriul estetic, in functie de design, culoare si finisaj, in detrimentul pretului", a explicat Toni Teau. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

Din aceeasi categorie

24 Feb 06:00 | ROCKWOOL: Performanta puternica, crestere a veniturilor si o rentabilitate solida
19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA