Duminică, 21 Septembrie 2025
RO EN

LASSELSBERGER: Fondurile europene pot impulsiona piata de placi ceramice

Piata locala de placi ceramice s-a situat pe un trend usor descrescator in 2013, influentata in special de conditiile mai dificile din a doua jumatate a anului, potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, liderul pietei de profil din Romania si producatorul marcii Cesarom. Astfel, conform oficialilor firmei, daca in 2012 s-a raportat o valoare a pietei de aproximativ 120 milioane de euro si o cantitate de 25 milioane de metri patrati, in 2013 sectorul a fost evaluat la 115 milioane de euro, suma corespunzatoare unui nivel total de 24 milioane mp. "In ceea ce priveste anul 2014, acesta poate reprezenta un nou inceput, in conditiile in care se va reusi atragerea fondurilor europene intr-o pondere semnificativa, in special in zona infrastructurii rurale, pe langa obtinerea unui acces mai usor la finantare pentru finalizarea constructiilor demarate in anii precedenti. Daca blocajul financiar va continua, putem spune ca piata de placi ceramice se va situa, in 2014, cel mult la nivelul anului trecut", a declarat Toni Teau, directorul general al Lasselsberger Ceramics Romania.
Compania lanseaza periodic produse noi, o pondere semnificativa din vanzari fiind realizata prin intermediul centrelor de bricolaj. Produsele Cesarom sunt prezente in majoritatea magazinelor specializate si in cadrul centrelor de tip DIY din Romania, colectiile nou-lansate - Fantasy, Canvas si Opal - inregistrand vanzari semnificative.
 
Noi tendinte pe piata de gresie si faianta
Potrivit datelor Lasselsberger Ceramics Romania, este tot mai evidenta tendinta de montare pe orizontala a placilor de faianta, formatele dreptunghiulare conferind eleganta si amplitudine arhitecturii spatiului ambiental. "Decorurile moderne, sofisticate, cu motive florale si detalii geometrice, culori speciale vii, respectiv nuante precum purpuriu si turquoise reprezinta tendintele acestui an. Din punct de vedere al preferintelor cumparatorilor, devine tot mai evidenta tendinta acestora de a alege modele pe criteriul estetic, in functie de design, culoare si finisaj, in detrimentul pretului", a explicat Toni Teau. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA