Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

KUMA: Stabilizare a cifrei de afaceri la nivelul de 3 milioane de euro

Kuma Romania, unul dintre liderii pietei locale de obiecte sanitare exclusiviste si mobilier pentru bai si bucatarii marcile Kuma si Nordline, a raportat pentru anul trecut afaceri totale de 3 milioane de euro, ceea ce constituie un nivel similar celui din 2012, fiind resimtita o incetinire a fluxului cererilor provenite de pe piata scandinava, in special in ultimul trimestru. "Situatia se explica si prin faptul ca sectorul constructiilor rezidentiale a scazut foarte mult si in zona de nord a continentului, investitorii din regiune intampinand la randul lor dificultati in obtinerea unui credit. Scaderea comenzilor a fost compensata partial de cererea din Franta, in special pentru segmentul medical (spitale si med-spa-uri), reprezentand o nisa importanta pentru gamele Kuma Special si Kuma Innovative", a declarat Camelia Olesen, directorul executiv al Kuma Romania. Anul trecut, compania a avut un buget de investitii de aproximativ 400.000 de euro pentru majorarea productiei. "Obiectivele principale stabilite in 2014 vizeaza, in special, consolidarea relatiilor cu dealerii, promovarea conceptului Kuma «All for You» cu discounturi generoase pentru cei care opteaza pentru toate produsele din portofoliul companiei: lavoare si mobilier pentru bai, cazi sau placi de dus, blaturi pentru bucatarii turnate continuu si glafuri pentru ferestre de interior si exterior. Acest concept sprijina clientii care pot achizitiona intregul pachet necesar renovarii/ construirii unei locuinte", a precizat directorul companiei.
 
Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare, in 2014
Referitor la tendintele din 2014 ce pot marca piata obiectelor sanitare, nuanta anului este, potrivit Cameliei Olesen, radiant-orchid. "Kuma ofera materiale contrastante sau «surtone», preluand din tendintele culorii anului: la moda vor fi nuantele de gri si negru cu perle sidefate (Kuma Pearl Black sau Kuma Pearl White). Vor fi preferate, in continuare, lavoare in forma unor boluri sofisticate, realizate in planuri inclinate, sau care «curg» natural, in forme organice", a explicat directorul executiv al Kuma. In acest context, compania va lansa, in 2014, trei noi tipuri de boluri care se incadreaza in tendinte, respectiv Wega, Twist si Lake 7. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA