Vineri, 25 Aprilie 2025
RO EN

Knauf Insulation estimeaza afaceri de 9 milioane de euro, in 2009

Knauf Insulation Romania, divizia de materiale izolante a grupului german Knauf, mentine previziunile de majorare a cifrei de afaceri cu 20% pentru anul curent pe plan local, in ciuda contextului economic defavorabil. Astfel, reprezentantii firmei estimeaza o valoare a acesteia de pana la 9 milioane de euro, pana la finele anului 2009, bazandu-se pe extinderea retelei de clienti si a portofoliului de produse. "Nu am renuntat la planurile de deschidere a unui centru de distibutie in Romania, pentru a imbunatati serviciile de livrare in special din punct de vedere temporal. In momentul de fata, vanzarile se realizeaza prin intermediul a circa 50 de distribuitori la nivel national, piata principala de desfacere fiind reprezentata de municipiul Bucuresti si, in general, de marile orase", a declarat Adrian Garofeanu, director comercial al Knauf Insulation Romania. Societatea detine o cota de piata de peste 15% vizand, pe termen lung, majorarea acesteia cu pana la 35%. Pentru anul curent Knauf Insulation isi propune extinderea parteneriatelor locale si consolidarea pozitiei pe piata din Romania, prin oferirea unor produse usor de instalat si manevrat.

Costurile pentru izolarea termica se amortizeaza in 4 ani

Conform oficialilor companiei, investitiile realizate in izolarea termica a spatiilor de locuit pot fi recuperate in cel mult 4 ani, in timp ce in decurs de 30 de ani se poate ajunge la economii de 7 ori mai mari decat suma cheltuita initial. "Izolarea locuintelor ramane un subiect de actualitate in 2009, chiar si in contextul crizei si indiferent de modul in care aceasta ar putea influenta economia romaneasca. Interesul populatiei pentru reducerea factorilor de intretinere prin diminuarea consumului de energie si, implicit, prin izolarea optima a locuintelor, este in crestere si sustine dezvoltarea pietei materialelor izolante", a precizat reprezentantul firmei. Izolarea termica genereaza o scadere a costurilor de incalzire cu aproximativ 50%, in timp ce pierderile de caldura scad cu pana la 80%.
***
Kanuf Insulation a intrat pe piata romaneasca in 2008 ca fabricant de produse din vata minerala de sticla si vata minerala bazaltica, pe un segment in valoare de circa 50 milioane de euro. Anul trecut, in Romania s-a inregistrat un consum de circa 18.000 de tone de vata minerala de sticla si de aproximativ 40.000 de tone de vata minerala bazaltica.

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA