Miercuri, 11 Iunie 2025
RO EN

KNAUF a realizat la nivel global vanzari totale de 7,2 miliarde de euro in anul 2018

In cadrul unor prezentari sustinute in fata investitorilor institutionali, managerii Knauf au aratat ca aceasta corporatie (care, printre altele, a fost desemnata compania globala a anului 2018 in domeniul materialelor izolatoare) este asociata cu produsele din gips in sine, aspectul fiind atestat atat de expertii in constructii, cat si de beneficiarii finali care cunosc marca.
„Aceasta asociere proverbiala a unui material de constructie cu numele unui producator nu este doar o coincidenta, ci reprezinta rezultatul a zeci de ani de eforturi si al preocuparilor constante vizavi de produsele de inalta calitate. De asemenea, Knauf inseamna siguranta, fiind cunoscut inca de la inceput prin acest atribut, nu numai prin calitatea produselor sale. Compania de familie a fost infiintata in anul 1932, cand fratii Alfons si Karl Knauf si-au asigurat drepturile de exploatare a depozitelor de gips in zona Schengen (Obermosel) din Germania. Curajul, hotararea si abilitatile de afaceri au fost motivele pentru care, un an mai tarziu, Knauf a infiintat prima fabrica de gips in Perl (Moselle), punand bazele pentru ceea ce mai tarziu a devenit grupul Knauf”, a subliniat Manfred Grundke, Managing Partner al Knauf.
Potrivit prezentarii, actualmente, Knauf este unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de materiale de izolatie moderne, sisteme de tencuieli si accesorii, sisteme compozite termoizolante, vopsele, sape, sisteme de pardoseli, echipamente si unelte de constructii. Cu 220 de fabrici si birouri de vanzari in peste 80 de tari din intreaga lume, cu 28.000 de angajati pe plan global si cu vanzari de 7,2 miliarde euro in 2018, grupul Knauf este fara indoiala unul dintre marii operatori de pe piata in Europa, Federatia Rusa, Asia, Africa si Australia.
Ca urmare a succesului global, firmele din cadrul grupului Knauf au ramas fidele principiilor stabilite de Alfons si Karl Knauf, pretuind increderea reciproca, diligenta, gandirea vizionara si coeziunea. Astfel, Manfred Grundke si Alexander Knauf (Managing Partners), precum si Nikolaus si Baldwin Knauf, in calitate de presedinte si vicepresedinte al comitetului actionarilor, sustin aceste valori la toate nivelurile.

Din aceeasi categorie

04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
21 Mai 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Rezultate bune sustinute de cresterea marjei /controlul costurilor
20 Mai 07:00 | PPG anunta rezultate bune, beneficii directe ale implementarii strategiei de crestere
15 Mai 07:00 | TARKETT: Ajustare tactica a preturilor pentru sustinerea vanzarilor din anul 2025
07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA