Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

KINGSPAN si-a consolidat pozitia competitiva pe plan european

Kingspan a anuntat datele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale exercitiului financiar in curs, conform carora, in intervalul analizat, cifra de afaceri a grupului s-a situat la 2,69 miliarde euro, cu 19% mai mare fata de perioada similara a anului anterior. Cresterea  a fost de 21%, temperata insa de impactul negativ al cursului de schimb valutar. In trimestrul al treilea, saltul incasarilor a fost de 17%. Pe segmentul panourilor sandwich, avansul s-a plasat la 16%, iar cererea a fost solida pe majoritatea pietelor europene si, cu deosebire, in Franta. In ceea ce priveste Marea Britanie, s-a resimtit o oarecare indecizie in ceea ce priveste plasarea comenzilor. In domeniul placilor de izolare, rezultatele au fost cu 10% superioare perioadei de referinta, fiind influentate de cresterea pretului de livrare ca urmare a inflatiei de pe piata materiilor prime. Cea mai buna evolutie a fost consemnata la nivelul sistemelor Kooltherm, pentru care cererea a evoluat puternic in Marea Britanie, Irlanda, Europa de Vest si statele nordice. In fine, pe segmentul pardoselilor, avansul a fost de 2%. Conducerea Kingspan apreciaza ca tendinta de crestere a preturilor va continua si in trimestrul al patrulea, desi la cu un ritm mai putin alert, de vreme ce costurile materialelor chimice au atins deja un punct maxim. Pietele unde grupul activeaza sunt relativ stabile, ceea ce indreptateste prognoze optimiste in ceea ce priveste veniturile din acest an, ce ar putea atinge 375 milioane de euro (+10%). Kingspan Romania, activ pe piata autohtona de 15 ani, livreaza panouri termoizolante pentru constructii din aproape toate industriile (centre logistice si comerciale, magazine de cartier, fabrici, cladiri de birouri, showroom-uri, hale din domeniul agricol etc.) si realizeaza o cifra de afaceri de aproximativ 13 milioane de euro. Conform estimarilor curente, vanzarile din 2017 ale vor inregistra cel mult o crestere de 1%-2% fata de nivelul anului trecut, in contextul in care initial se preconiza o stagnare a cererii. Obiectivele curente sunt de crestere a cifrei de afaceri si, implicit, a cotei de piata, prin introducerea a cat mai multe produse noi in Romania, prin imbunatatirea continua a serviciilor oferite pe piata si prin atragerea de clienti noi.  

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:00 | ARKEMA raporteaza cresteri pe pietele-cheie, in pofida contractiei vanzarilor din 2025
10 Dec 10:36 | EUROZID a deschis noua fabrica de adezivi si mortare uscate din Barcanesti, Prahova
03 Dec 12:12 | BAUMIT Romania aniverseaza trei decenii de activitate si anunta noi investitii
03 Dec 11:42 | Fabrica de Profile l-a numit pe Valentin Ivanescu in functia de CEO
27 Noi 10:32 | SOMFY: Investitiile in eficienta energetica reprezinta o prioritate pe termen lung
26 Noi 12:48 | KNAUF Insulation: Masurile de stabilizare bugetara deschid noi directii de dezvoltare
24 Noi 06:10 | ROCKWOOL aloca 150 milioane de euro pentru cresterea productiei locale
21 Noi 11:20 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatie performanta a crescut cu 12% in 2025
21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
20 Noi 11:41 | AkzoNobel si Axalta fuzioneaza intr-un grup cu valoare enterprise de 25 miliarde USD
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA