
Recent, au fost date publicitatii rezultatele financiare ale grupului Kingspan aferente primelor noua luni ale actualului an fiscal. Conform informatiilor oficiale, in intervalul ianuarie - septembrie 2015 vanzarile au inregistrat un spor de 44%, ajungand la doua miliarde euro. O performanta foarte buna a fost consemnata in trimestrul al treilea, cand rezultatele s-au imbunatatit cu 54%, inclusiv ca urmare a achizitiilor efectuate. Pe segmentul de panouri izolante, vanzarile au sporit cu 54% in primele noua luni si cu 73% in perioada iulie - septembrie. La nivel continental, livrarile s-au mentinut la o cota similara celei din anul precedent, activitatea fiind imbunatatita pe mai multe piete-cheie. In ceea ce priveste placile de izolare, dinamica acestora a fost de 39%, respectiv 38%, cu avansuri semnificative in zona Benelux. In fine, divizia de pardoseli de acces a anuntat majorari de 17%. Pe piata din Romania, compania a realizat, in 2014, o cifra de afaceri de 22,35 milioane de lei, ceea ce constituie un avans de aproape 30% fata de anul precedent. Printre obiectivele majore la care au fost folosite sisteme de izolare Kingspan se numara centrele comerciale Napoca Center, Galeria Arad, showroom-uri Opel, Volkswagen, Peugeot-Fiat, Mercedes Benz, centrele logistice Farmexpert, Vadis Prod, Euroministorage, sediul Aido, Mega Image Chiajna etc. Pentru informatii suplimentare, click
aici