
Lavinia Ciurtin, director de marketing al Henkel Romania: "Din cauza faptului ca s-au inregistrat scaderi masive pe piata proiectelor imobiliare, activitatea din 2010 a fost sustinuta de lucrarile de renovari si executia de case unifamiliale. Estimam ca segmentul adezivilor pentru placi ceramice a scazut, anul trecut, cu aproximativ 20%, sperand la o stagnare sau o scadere de maximum 5% in 2011. In acest context, am reusit, prin actiuni de marketing sustinute, sa mentinem un volum de vanzari similar celui din 2009 si sa ne majoram cota de piata in cazul anumitor categorii de produse. In 2012 s-ar putea ca, odata cu intrarea economiei intr-o noua perioada de crestere, domeniul constructiilor sa inregistreze un trend ascendent, evident moderat la inceputul anului. Vom sustine, in continuare, vanzarile, prin proiecte de marketing care vizeaza atat distribuitorul, cat si consumatorul final. Astfel, cel mai important obiectiv pe care il vom implementa in 2011 vizeaza relansarea adezivului CM 11 sub o noua marca, respectiv CM 11 Plus, un sortiment avand caracteristici imbunatatite si noi aplicatii. Cele mai solicitate produse din 2010 fac parte din gama adezivilor pentru placi ceramice, primul loc din punct de vedere al cantitatilor comercializate fiind ocupat de CM 9, iar valoric, de CM 11. Sunt produse care au deja notorietate pe piata de profil din Romania".