
"Ne vom construi viitorul pe fundamente solide, ce ne vor permite sa crestem profitabil in anii urmatori. Avem un istoric excelent al afacerilor, un portofoliu balansat si variat cu marci de traditie, tehnologii inovatoare si ocupam pozitii dominante pe mai multe piete atractive", a declarat Hans Van Bylen, CEO al grupului Henkel.
Vanzarile inregistrate de companie in trimestrul al treilea al acestui an s-au plasat la 4,7 miliarde euro, fiind consemnata o crestere organica de 2,8% si nominala de 3,4% fata de aceeasi perioada din 2015. Incasarile de pe pietele emergente s-au majorat, din punct de vedere organic, cu 6,7%. Vanzarile de adezivi si mortare din acest interval au generat o crestere organica de 2,5%, incasarile nominale ajungand la 2,27 miliarde euro. "Pietele emergente au continuat sa inregistreze performante foarte bune. Vanzarile de adezivi din America Latina au crescut, procentual, cu doua cifre, cele din Europa de Est s-au majorat semnificativ, la fel ca afacerile din Asia (cu exceptia Japoniei). Vanzarile de pe pietele mature s-au redus usor, cu exceptia celor din America de Nord", se arata in raportul trimestrial al companiei.
Pentru intregul an in curs, conducerea Henkel estimeaza o crestere organica de 2%-4% a cifrei de afaceri.