
La nivel de grup, vanzarile realizate de Henkel in trimestrul al treilea au atins valoarea de 4,18 miliarde euro, cu 2,6% sub rezultatul inregistrat in perioada similara din 2012, in special ca urmare a impactului cursului de schimb valutar (-6,7%). Din punct de vedere regional, vanzarile din Europa de Vest au crescut cu 0,7%, in pofida contextului dificil si a recesiunii din sudul continentului, afacerile totale consemnate in zona fiind de 1,41 miliarde euro. In Europa de Est, livrarile au crescut organic cu 6,2%, la 822 milioane de euro, contributiile Rusiei si Turciei fiind semnificative. Activitatea din regiunea Africa/Orientul Mijlociu a fost, in continuare, afectata de instabilitatea politica si sociala din aceste tari. Totusi, vanzarile din zona au crescut cu 23,1%, pana la 269 milioane de euro, in timp ce veniturile obtinute in Asia-Pacific s-au majorat cu 1,8%, la 631 milioane de euro.
Pentru intregul an in curs, Henkel se asteapta la cresteri ale vanzarilor cuprinse intre 3% si 5%, la nivelul tuturor diviziilor. Pentru informatii suplimentare, click aici!