Miercuri, 19 Februarie 2025
RO EN

HENKEL: Cresterea vanzarilor din T1 2024, afectata de cesiunea activitatii din Rusia

Vanzarile Henkel din primele trei luni ale lui 2024 au fost de aproximativ 5,3 miliarde euro, ceea ce constituie un avans organic de 3%. Pe segmentul de adezivi, sporul s-a plasat la 1,3%, iar pe cal al brandurilor de consum de 5,2%. Achizitiile Seal for Life Industries si Vidal Sassoon din China au fost finalizate mai devreme decat se anticipase. Dinamica rezultatelor a fost determinata de evolutia preturilor in ambele unitati de afaceri, care a fost incurajata de masurile de portofoliu din unitatea de afaceri Consumer Brands. In termeni nominali, vanzarile au scazut cu -5,2% fata de perioada de referinta, in principal din cauza cesiunii activitatilor comerciale din Rusia si a efectelor negative ale cursului de schimb valutar. Pe segmentul de adezivi, majorarea a fost determinata in principal de cresterea puternica a vanzarilor organice in domeniul de afaceri Mobility & Electronics. Din punct de vedere geografic, in Europa incasarile s-au ajustat pozitiv cu 2,5%, iar in IMEA (India, Orientul Mijlociu si Africa) cu 26,9%. Regiunea America de Nord a inregistrat o evolutie organica negativa a vanzarilor de 3%, in vreme ce in America Latina, vanzarile au fost cu -2,7% mai mici. Revenind la divizia de adezivi, aceasta a inregistrat vanzari in cuantum de 2,677 miliarde euro in primul trimestru al anului 2024, ceea ce reprezinta o scadere nominala de -4,1%. Ajustate pentru schimb valutar si achizitii/dezinvestiri), vanzarile au crescut cu 1,3%, atat pretul, cat si volumul livrarilor imbunatatindu-se vizibil. Intr-un mediu de piata provocator, cresterea pe segmentul de  mestesugari, constructii si utilizatori profesionisti a fost de 0,3%, sustinuta in special de activitatea din domeniul constructiilor. Din perspectiva regionala, performanta organica a fost mixta, in Europa cifra de afaceri fiind sub nivelul din anul precedent. Pentru anul in curs, Henkel se asteapta acum la un avans organic al vanzarilor de 2,5% - 4,5%, in domeniul adezivilor dinamica urmand sa fie de 2% - 4%. In Romania, cifra de afaceri raportata in 2022 a fost de 1,17 miliarde lei, cu 10,3% mai mare fata cea din precedentul an fiscal.

Din aceeasi categorie

18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
15 Ian 06:00 | BASF isi majoreaza capacitatea de productie de la fabrica Neopor din Ludwigshafen
14 Ian 06:00 | SIKA obtine performante puternice intr-un mediu de piata care a fost dificil in 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA