Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

HENKEL: Cresterea vanzarilor din T1 2024, afectata de cesiunea activitatii din Rusia

Vanzarile Henkel din primele trei luni ale lui 2024 au fost de aproximativ 5,3 miliarde euro, ceea ce constituie un avans organic de 3%. Pe segmentul de adezivi, sporul s-a plasat la 1,3%, iar pe cal al brandurilor de consum de 5,2%. Achizitiile Seal for Life Industries si Vidal Sassoon din China au fost finalizate mai devreme decat se anticipase. Dinamica rezultatelor a fost determinata de evolutia preturilor in ambele unitati de afaceri, care a fost incurajata de masurile de portofoliu din unitatea de afaceri Consumer Brands. In termeni nominali, vanzarile au scazut cu -5,2% fata de perioada de referinta, in principal din cauza cesiunii activitatilor comerciale din Rusia si a efectelor negative ale cursului de schimb valutar. Pe segmentul de adezivi, majorarea a fost determinata in principal de cresterea puternica a vanzarilor organice in domeniul de afaceri Mobility & Electronics. Din punct de vedere geografic, in Europa incasarile s-au ajustat pozitiv cu 2,5%, iar in IMEA (India, Orientul Mijlociu si Africa) cu 26,9%. Regiunea America de Nord a inregistrat o evolutie organica negativa a vanzarilor de 3%, in vreme ce in America Latina, vanzarile au fost cu -2,7% mai mici. Revenind la divizia de adezivi, aceasta a inregistrat vanzari in cuantum de 2,677 miliarde euro in primul trimestru al anului 2024, ceea ce reprezinta o scadere nominala de -4,1%. Ajustate pentru schimb valutar si achizitii/dezinvestiri), vanzarile au crescut cu 1,3%, atat pretul, cat si volumul livrarilor imbunatatindu-se vizibil. Intr-un mediu de piata provocator, cresterea pe segmentul de  mestesugari, constructii si utilizatori profesionisti a fost de 0,3%, sustinuta in special de activitatea din domeniul constructiilor. Din perspectiva regionala, performanta organica a fost mixta, in Europa cifra de afaceri fiind sub nivelul din anul precedent. Pentru anul in curs, Henkel se asteapta acum la un avans organic al vanzarilor de 2,5% - 4,5%, in domeniul adezivilor dinamica urmand sa fie de 2% - 4%. In Romania, cifra de afaceri raportata in 2022 a fost de 1,17 miliarde lei, cu 10,3% mai mare fata cea din precedentul an fiscal.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:00 | ARKEMA raporteaza cresteri pe pietele-cheie, in pofida contractiei vanzarilor din 2025
10 Dec 10:36 | EUROZID a deschis noua fabrica de adezivi si mortare uscate din Barcanesti, Prahova
03 Dec 12:12 | BAUMIT Romania aniverseaza trei decenii de activitate si anunta noi investitii
03 Dec 11:42 | Fabrica de Profile l-a numit pe Valentin Ivanescu in functia de CEO
27 Noi 10:32 | SOMFY: Investitiile in eficienta energetica reprezinta o prioritate pe termen lung
26 Noi 12:48 | KNAUF Insulation: Masurile de stabilizare bugetara deschid noi directii de dezvoltare
24 Noi 06:10 | ROCKWOOL aloca 150 milioane de euro pentru cresterea productiei locale
21 Noi 11:20 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatie performanta a crescut cu 12% in 2025
21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
20 Noi 11:41 | AkzoNobel si Axalta fuzioneaza intr-un grup cu valoare enterprise de 25 miliarde USD
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA