Luni, 24 Februarie 2025
RO EN

HENKEL: Crestere de 3,7% a vanzarilor diviziei de adezivi

Vanzarile de adezivi realizate de grupul german Henkel in 2014 au inregistrat o crestere organica de 3,7%, pana la 8,12 miliarde euro. Rezultate foarte bune au fost raportate de subsidiarele din regiunea Europei de Est, ce include si filiala Henkel Romania, in pofida contextului economic dificil din intreaga zona, in timp ce afacerile cu adezivi din vestul continentului s-au mentinut peste nivelul anului anterior. Profitul operational ajustat al diviziei a crescut, totodata, cu 2,3% pana la nivelul-record de 1,4 miliarde euro. Si celelalte divizii din cadrul grupului au raportat majorari organice solide si si-au consolidat pozitiile semnificativ pe pietele relevante. Astfel, pe segmentul bunurilor de larg consum, incasarile Henkel au crescut cu 4,6%, in timp ce vanzarile de produse cosmetice s-au majorat cu 2%.
La nivel de grup, Henkel a inregistrat incasari totale de 16,42 miliarde euro, fiind consemnata o usoara majorare (+0,4%) fata de nivelul din 2013, in conditiile unui profit operational de 2,58 miliarde euro (+2,9%). "Anul trecut a reprezentat o perioada de succes pentru Henkel. Intr-un context provocator si extrem de competitiv, am reusit sa ne atingem obiectivele financiare si am facut pasi importanti in implementarea strategiei nostre pentru anul 2016. Toate cele trei divizii au contribuit la cresterea organica profitabila si la performanta companiei. Pietele emergente au reprezentat, din nou, principalul motor de crestere, cu o puternica majorare organica a vanzarilor de circa 8%. In tarile dezvoltate, am inregistrat o usoara dezvoltare a afacerilor", a declarat Kasper Rorsted, CEO al grupului Henkel.
Pentru 2015, conducerea companiei germane estimeaza mentinerea unui mediu economic provocator si volatil la nivelul tuturor pietelor. "In plus, ca urmare a conflictului dintre Rusia si Ucraina, ne asteptam la o stagnare in Europa de Est in 2015 si o presiune aditionala asupra economiei Rusiei si a cursului de schimb. Vom continua sa ne adaptam procesele si structurile, sa fim mai flexibili si mai eficienti. Suntem concentrati asupra implementarii strategiei noastre pentru a ne atinge obiectivele financiare ambitioase pentru anul 2016", a mai spus Kasper Rorsted. Astfel, pentru anul in curs se estimeaza o crestere organica a vanzarilor cuprinsa intre 3% si 5%
In tara noastra, grupul german este activ prin intermediul subsidiarei Henkel Romania, cu afaceri totale de 140 milioane de euro realizate in 2013, prin intermediul tuturor celor trei divizii de activitate. Prin marca Ceresit, compania este lider pe piata locala de adezivi, avand o cota de 45% pe segmentul produselor pentru montarea de placi ceramice.
 

Din aceeasi categorie

24 Feb 06:00 | ROCKWOOL: Performanta puternica, crestere a veniturilor si o rentabilitate solida
19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA