
Piata mondiala a sisteme termoizolante de acoperire va atinge, pana in 2025, un nivel de 11,75 miliarde USD, conform unui raport realizat de Grand View Research. Cererea pe acest segment va fi influentata de dezvoltarile din sectorul industrial si manufactorial, intrucat solutiile respective au capacitatea de a micsora in mod substantial pierderile de caldura la nivelul diverselor echipamente, imbunatatindu-le performantele si reducand costurile de mentenanta. Reglementarile favorabile emise de guvernele statelor lumii, precum si initiativele de consolidare a diverselor sectoare industriale, cum ar fi prevederile ce vizeaza acordarea de sustinere financiara pentru cresterea cererii de tehnologii avansate in perioada urmatoare, vor asigura cadrul necesar unei dezvoltari accelerate in perioada urmatoare. Astfel, majorarea solicitarilor pentru produse care pot fi supuse, in conditii de deplina siguranta, la temperaturi inalte atat in sistem ciclic, cat si izotermic va implusiona puternic activitatea furnizorilor care promoveaza solutii de finisaje de mare performanta. De asemenea, extinderea canalelor de distributie va mari disponibilitatea unor astfel de materiale si se va constitui intr-o veritabila forta motrice a pietei de profil. In prezent, aceasta are o valoare de 6,66 miliarde USD, iar cresterea medie anuala in urmatorii 10 ani va fi de aproximativ 6,5%. Cel mai dinamic segment, la momentul actual, este cel al produselor epoxidice, gratie lipsei complete a emisiilor de compusi organici volatili (VOC). Anumite estimari indica faptul ca, pe termen mediu, un impuls semnificativ va fi dat de cererea de solutii „prietenoase cu mediul”. Competitorii-cheie activi pe piata mondiala sunt PPG Industries, Nippon Paint Holdings, Mascoat, AkzoNobel, Carboline Company, Sherwin-Williams Company etc. Entitatile respective sustin in prezent initiative strategice comune in domeniul cercetarii-dezvoltarii, lansarii de produse noi, cooperarii tehnologice etc., incurajand chiar achizitiile si fuziunile, in vederea garantarii unei cresteri sustenabile a acestei nise industriale.