Duminică, 27 Aprilie 2025
RO EN

FABRYO: Cota de piata de minimum 24%, in 2010

Compania Fabryo Corporation a incheiat anul 2009 cu o crestere semnificativa a cotei de piata pe segmentul de retail, ajungand la 20,3%, de la 14,7% in 2008. Vanzarile nete ale firmei pe segmentul de produse decorative au crescut cu 4%, pe fondul unei piete in scadere cu 20%. “Performantele sunt notabile, intr-un an in care acest sector economic a fost in declin, iar lipsa de incredere si actiune a fost predominanta. Reteaua solida de distributie, investitiile consistente in marketing si comunicare, dezvoltarea si lansarea unor produse cu beneficii unice au contribuit la obtinerea unor rezultate peste evolutia pietei, intr-un an de criza”, a declarat Aliz Kosza, director general executiv al companiei. In ceea ce priveste cifra de afaceri pentru 2010, se previzioneaza mentinerea acesteia la nivelul anului trecut, in contextul scaderii consumului cu 10%-15%. 
Investitii de un milion de euro

Pe parcursul lui 2009, Fabryo a implementat strategia stabilita in 2008, lansand aproximativ 20 de produse si extensii de gama in segmentele de vopsea, lacuri si tencuieli si inlocuind toate ambalajele produselor, pentru o mai buna vizibilitate la raft. Investitiile totale ale companiei s-au ridicat la peste un milion de euro in 2009, vizand implementarea unor programe de marketing si de promovare pe toate canalele de vanzare. Totodata, anul trecut, societatea a pus in practica si un proiect de eficientizare pentru cresterea productivitatii si profitabilitatii, renuntandu-se, astfel, la majoritatea produselor «non-core» (antigel, produse auto etc.). “Continuarea optimizarii portofoliului a determinat o scadere asumata a cifrei totale de afaceri de 7% in 2009, dar a asigurat, in acelasi timp, o crestere a vanzarilor la produsele «core», a profitului de operare si a celui net, iar productivitatea muncii a sporit cu 14%”, a precizat Aliz Kosza.

Cota de piata de minimum 24% in acest an

Pentru anul curent, obiectivele societatii vizeaza atingerea unei cote de piata de minimum 24%, din punct de vedere cantitativ (al volumului livrarilor). “Obiectivul nostru principal este reprezentat de cresterea, in continuare, a cotei de piata si profitabilitatii. Inca de la inceputul lunii ianuarie a.c., avem in derulare proiecte in vederea pregatirii firmei pentru sezonul de varf: instalam peste 150 de masini de colorat pana la sfarsitul lunii martie si urmeaza lansari de produse, inovatoare si investitii de peste un million de euro in promovarea marcilor si produselor noastre”, a adaugat directorul companiei. Informatii suplimentare, la www.fabryo.ro

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA