
Fabryo Corporation, important producator de vopsele de pe piata autohtona, a inregistrat, in prima jumatate a anului, o crestere valorica a veniturilor de peste 20%. Vanzarile cele mai mari s-au obtinut pe segmentul de retail, in magazinele partener si centrele de microproductie. "Strategia pentru dezvoltare (ce presupune o acoperire teritoriala cat mai buna si extinderea centrelor de microproductie, capabile sa livreze clientilor finali produsele decorative colorate dupa preferinte) incepe deja sa dea rezultate", a declarat Aliz Kosza, director general executiv al firmei. Potrivit reprezentantilor societatii, numarul centrelor de microproductie din tara a ajuns la 377. Astfel, masinile de colorat sunt tot mai solicitate, numai in ultimele trei luni fiind instalate 65 de unitati in magazinele partenere si inaugurate alte 7 magazine de prezentare proprii. Vanzarile pentru marcile Innenweiss si Rost s-au mentinut la un nivel constant. Livrarile pentru categoria vopselelor premium au inregistrat majorari cantitative, in tone, de 48% la produsele Savana cu Teflon, 52% pentru Savana lavabila, 80% la Savana tencuieli decorative si 25% pentru Savana lacuri. Societatea detine o platforma de productie de vopsele, realizata in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro si colaboreaza cu specialisti internationali din industria lacurilor si vopselelor decorative.
***
In 2007, compania a realizat o cifra de afaceri de 42 milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent. Portofoliul firmei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi si grund, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Ekonomic si Rost. Informatii suplimentare, la www.fabryo.com