
"In Romania se foloseste mai mult adeziv decat in tarile din vest, din cauza suportului precar"
Potrivit opiniei managerului Euro MGA, piata de mortare si adezivi din Romania are potential mare de crestere si va atrage in continuare noi competitori. "In Romania se foloseste mai mult adeziv decat in tarile din vest, din cauza suportului precar, iar numarul redus de specialisti afecteaza atat punerea in opera, cat si alegerea materialelor potrivite. Este un domeniu in care se mizeaza pe cantitate in detrimentul calitatii, produsele ieftine fiind utilizate in special la nivel regional. In ansamblu, anul trecut piata locala a inregistrat o crestere de aproximativ 10% fata de nivelul din 2012, insa evaluarea vizeaza afacerile competitorilor mari, nu ale producatorilor artizanali. Potentialul din 2014 al pietei va fi asigurat de termosisteme (ETICS) si de mortarele mecanizate", a mai spus Stelian Zaharia. In ceea ce priveste programul national de reabilitare termica, managerul este de parere ca acesta reprezinta o oportunitate pentru toti producatorii, insa procesul de atribuire a lucrarilor este destul de greoi, iar ritmul de realizare, lent. "Euro MGA este singurul producator din Romania ce detine certificat ETA (European Technical Approval) pentru produse fabricate in Romania ce permit utilizarea la lucrarile de reabilitare", mai sustine oficialul companiei. Referitor la preturi, se estimeaza ca acestea vor creste cu aproximativ 5% in 2014. Pentru informatii suplimentare, click aici!