Miercuri, 30 Iulie 2025
RO EN

DURAZIV: Scadere de pana la 20% pe piata de mortare de anul trecut

Raspunzand unor intrebari referitoare la piata interna de adezivi si mortare uscate si la activitatea firmei Duraziv, Marga Calin, director de marketing al firmei a mentionat faptul ca domeniul specific a inregistrat o contractie de pana la 20% in 2010. Pentru urmatorii doi ani managerul estimeaza o revenire a sectorului specific. In acest context, rezultatele financiare consolidate ale societatii au depasit, in 2010, pragul de 10 milioane de euro. Totodata, in perioada urmatoare strategia Duraziv va fi concentrata pe activitatea de cercetare si dezvoltare si pe lansarea de materiale competitive.
 
Marga Calin, director de marketing al firmei Duraziv: "Potrivit estimarilor interne, piata autohtona de mortare a scazut, in 2010, cu aproximativ 15%-20%. Exista, insa, producatori care au reusit sa-si mentina vanzarile la un nivel comparabil celui din 2009 sau chiar sa creasca volumul livrarilor. Pentru intervalul 2011 – 2012 previzionam o usoara revigorare a domeniului constructiilor, insa nivelul din anii 2007 si 2008 nu va mai putea fi atins. In 2010 am inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, aceasta urmand a fi data publicitatii dupa centralizarea tuturor indicatorilor financiari. Astfel, dupa venituri de 9 milioane de euro raportate in 2009, in 2010 rezultatele consolidate ar putea depasi 10 milioane de euro. Pentru anul in curs ne propunem o evolutie comparabila celei din 2010. Avem in plan multe investitii pentru dezvoltarea organica a companiei, concomitent cu lansarea de produse noi si initierea unor activitati diverse care sa ne ajute sa atingem cresterile prognozate. Din punct de vedere geografic, cele mai multe livrari le realizam in regiunea Capitalei, in Moldova si in zonele limitrofe aferente. Ca si in anii trecuti, cel mai bine vandut produs a fost adezivul – Duraziv AT 31, utilizat preponderent la sistemele de termoizolare cu polistiren, un segment al pietei de constructii care a inregistrat o evolutie optima in ultimul timp. Succesul produsului respectiv s-a datorat noilor normative referitoare la termoizolarea cladirilor si faptului ca este un material cu un raport corect calitate-pret, creat de laboratoarele Duraziv. In perioada urmatoare ne vom concentra activitatea de cercetare si pe crearea unor produse competitive, de calitate, comercializate la preturi corecte. Strategia noastra se bazeaza pe crearea de game care sa poata alcatui sisteme complete, precum sistemele de termoizolare, hidroizolare sau finisare pentru pereti. Consideram ca aceasta va fi cheia dezvoltarii noastre in anii ce vor urma. Totodata, vom investi in capacitati de productie si logistica, pentru a ne putea deservi mai bine clientii".

Din aceeasi categorie

21 Iul 07:00 | HB FULLER: Reducerea costurilor si impactul achizitiilor din T2 mentin rata profitului
16 Iul 10:39 | Saint-Gobain Romania l-a numit pe Jakub Kotala in functia de CEO
03 Iul 07:00 | ROCKWOOL raporteaza o rentabilitate solida in primul trimestru al anului 2025
02 Iul 07:00 | Interconnection: Crestere moderata a vanzarillor de sisteme de termoizolare in 2025
18 Iun 07:00 | ARKEMA consemneaza livrari si performantele financiare bune in trimestrul intai 2025
04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA