Luni, 22 Septembrie 2025
RO EN

DURAZIV: Scadere de pana la 20% pe piata de mortare de anul trecut

Raspunzand unor intrebari referitoare la piata interna de adezivi si mortare uscate si la activitatea firmei Duraziv, Marga Calin, director de marketing al firmei a mentionat faptul ca domeniul specific a inregistrat o contractie de pana la 20% in 2010. Pentru urmatorii doi ani managerul estimeaza o revenire a sectorului specific. In acest context, rezultatele financiare consolidate ale societatii au depasit, in 2010, pragul de 10 milioane de euro. Totodata, in perioada urmatoare strategia Duraziv va fi concentrata pe activitatea de cercetare si dezvoltare si pe lansarea de materiale competitive.
 
Marga Calin, director de marketing al firmei Duraziv: "Potrivit estimarilor interne, piata autohtona de mortare a scazut, in 2010, cu aproximativ 15%-20%. Exista, insa, producatori care au reusit sa-si mentina vanzarile la un nivel comparabil celui din 2009 sau chiar sa creasca volumul livrarilor. Pentru intervalul 2011 – 2012 previzionam o usoara revigorare a domeniului constructiilor, insa nivelul din anii 2007 si 2008 nu va mai putea fi atins. In 2010 am inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, aceasta urmand a fi data publicitatii dupa centralizarea tuturor indicatorilor financiari. Astfel, dupa venituri de 9 milioane de euro raportate in 2009, in 2010 rezultatele consolidate ar putea depasi 10 milioane de euro. Pentru anul in curs ne propunem o evolutie comparabila celei din 2010. Avem in plan multe investitii pentru dezvoltarea organica a companiei, concomitent cu lansarea de produse noi si initierea unor activitati diverse care sa ne ajute sa atingem cresterile prognozate. Din punct de vedere geografic, cele mai multe livrari le realizam in regiunea Capitalei, in Moldova si in zonele limitrofe aferente. Ca si in anii trecuti, cel mai bine vandut produs a fost adezivul – Duraziv AT 31, utilizat preponderent la sistemele de termoizolare cu polistiren, un segment al pietei de constructii care a inregistrat o evolutie optima in ultimul timp. Succesul produsului respectiv s-a datorat noilor normative referitoare la termoizolarea cladirilor si faptului ca este un material cu un raport corect calitate-pret, creat de laboratoarele Duraziv. In perioada urmatoare ne vom concentra activitatea de cercetare si pe crearea unor produse competitive, de calitate, comercializate la preturi corecte. Strategia noastra se bazeaza pe crearea de game care sa poata alcatui sisteme complete, precum sistemele de termoizolare, hidroizolare sau finisare pentru pereti. Consideram ca aceasta va fi cheia dezvoltarii noastre in anii ce vor urma. Totodata, vom investi in capacitati de productie si logistica, pentru a ne putea deservi mai bine clientii".

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA