Sâmbătă, 26 Aprilie 2025
RO EN

DURAZIV: Scadere de pana la 20% pe piata de mortare de anul trecut

Raspunzand unor intrebari referitoare la piata interna de adezivi si mortare uscate si la activitatea firmei Duraziv, Marga Calin, director de marketing al firmei a mentionat faptul ca domeniul specific a inregistrat o contractie de pana la 20% in 2010. Pentru urmatorii doi ani managerul estimeaza o revenire a sectorului specific. In acest context, rezultatele financiare consolidate ale societatii au depasit, in 2010, pragul de 10 milioane de euro. Totodata, in perioada urmatoare strategia Duraziv va fi concentrata pe activitatea de cercetare si dezvoltare si pe lansarea de materiale competitive.
 
Marga Calin, director de marketing al firmei Duraziv: "Potrivit estimarilor interne, piata autohtona de mortare a scazut, in 2010, cu aproximativ 15%-20%. Exista, insa, producatori care au reusit sa-si mentina vanzarile la un nivel comparabil celui din 2009 sau chiar sa creasca volumul livrarilor. Pentru intervalul 2011 – 2012 previzionam o usoara revigorare a domeniului constructiilor, insa nivelul din anii 2007 si 2008 nu va mai putea fi atins. In 2010 am inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, aceasta urmand a fi data publicitatii dupa centralizarea tuturor indicatorilor financiari. Astfel, dupa venituri de 9 milioane de euro raportate in 2009, in 2010 rezultatele consolidate ar putea depasi 10 milioane de euro. Pentru anul in curs ne propunem o evolutie comparabila celei din 2010. Avem in plan multe investitii pentru dezvoltarea organica a companiei, concomitent cu lansarea de produse noi si initierea unor activitati diverse care sa ne ajute sa atingem cresterile prognozate. Din punct de vedere geografic, cele mai multe livrari le realizam in regiunea Capitalei, in Moldova si in zonele limitrofe aferente. Ca si in anii trecuti, cel mai bine vandut produs a fost adezivul – Duraziv AT 31, utilizat preponderent la sistemele de termoizolare cu polistiren, un segment al pietei de constructii care a inregistrat o evolutie optima in ultimul timp. Succesul produsului respectiv s-a datorat noilor normative referitoare la termoizolarea cladirilor si faptului ca este un material cu un raport corect calitate-pret, creat de laboratoarele Duraziv. In perioada urmatoare ne vom concentra activitatea de cercetare si pe crearea unor produse competitive, de calitate, comercializate la preturi corecte. Strategia noastra se bazeaza pe crearea de game care sa poata alcatui sisteme complete, precum sistemele de termoizolare, hidroizolare sau finisare pentru pereti. Consideram ca aceasta va fi cheia dezvoltarii noastre in anii ce vor urma. Totodata, vom investi in capacitati de productie si logistica, pentru a ne putea deservi mai bine clientii".

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA