
Producatorul de materiale de constructii pentru finisare Duraziv are in vedere extinderea gamei de produse ecologice in perioada urmatoare, reprezentantii firmei estimand un potential mare al acestui segment. De asemenea, a fost initiata o campanie de promovare a sortimentelor respective. "Clientii stiu foarte putine lucruri despre beneficiile produselor ecologice, insa, in momentul in care li se explica avantajele acestora, devin interesati si sunt dispusi sa plateasca chiar mai mult decat pentru cele obisnuite. Dorim sa dezvoltam o intreaga gama de materiale cu aceste caracteristici", a declarat Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. La inceputul acestui an, compania a lansat vopseaua Duraziv fara miros, primul produs industrial din Romania care a obtinut dreptul de a utiliza eticheta ecologica. Productia de vopsele reprezinta un domeniu nou de activitate pentru companie, conducerea firmei stabilindu-si ca obiectiv realizarea unor vanzari de un milion de euro pe acest segment. De asemenea, in acest an se mizeaza pe o crestere de 30% a cifrei de afaceri, pana la 18 milioane de euro. Informatii suplimentare, la
www.duraziv.ro