Divizia de profile metalice a fost prima sectie dezvoltata in cadrul companiei inca din anul 2003, cu denumirea initiala de Bau Profil. Activitatea a demarat cu productia de structuri metalice si accesorii pentru sisteme din gips-carton. Investitiile totale in aceasta divizie se ridica la aproximativ 3,5 milioane de euro.
Un contract important anul acesta a fost semnat cu Doldora Bazaar, unde s-au livrat profile metalice in valoare de aproximativ 200.000 de lei.
Pe piata de profile metalice, cea mai accentuata concurenta a firmei Duraziv se manifesta in Bucuresti, unde compania se situeaza pe locul al treilea, potrivit datelor proprii. „Sectia de profile a lucrat in sezon la capacitate maxima”, a precizat Daniel Guzu.
Cele mai importante vanzari de profile metalice sunt inregistrate in judetele Galati, Constanta, Arges si Iasi, iar cel mai bine comercializate au fost profilele pentru placari (inclusiv accesoriile aferente) si cele pentru tavane sau pereti. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro