Duminică, 09 Noiembrie 2025
RO EN

DURAZIV: Majorare cu 45% a vanzarilor de vopsele, inregistrata anul trecut

Producatorul de materiale pentru finisare Duraziv a anuntat o crestere de 45% a vanzarilor de vopsele realizate anul trecut, cele mai importante cantitati comercializate fiind consemnate pentru tencuielile decorative destinate preponderent lucrarilor de reabilitare termica. Avand in vedere evolutia segmentului in 2013, conducerea companiei considera dificila realizarea unor estimari concrete, avand in vedere faptul ca aceasta depinde foarte mult de fondurile alocate pentru implementarea programului national de reabilitare termica. In ceea ce priveste rezultatele financiare aferente anului fiscal precedent, Duraziv a inregistrat  un usor avans al cifrei de afaceri in lei, dupa ce in 2011 incasarile totale ale firmei s-au situat la 76 milioane de lei. "Daca majoritatea companiilor de pe piata au intreprins actiuni in vederea unui control mai bun al costurilor, noi am considerat anul 2012 un moment oportun pentru demararea unei importante investitii in productie. Estimam ca piata isi va reveni. In acest moment domeniul se situeaza la un nivel minim, in continuare singura tendinta posibila fiind de crestere. Astfel, in perioada urmatoare ne dorim sa mentinem trendul pozitiv al afacerilor, investitiile realizate urmand a asigura o evolutie importanta pentru intregul business", a declarat Daniel Guzu, proprietar si director general al Duraziv.
 
Piata de vopsele, sustinuta de lucrarile de renovare
Piata locala de lacuri si vopsele a fost sustinuta puternic in 2012 de proiectele de renovare, evolutia segmentului fiind dictata de consumatorii individuali. "In 2011 am propus pietei sortimentul Duraziv Fara Miros, primul produs industrial din Romania care a primit dreptul de a utiliza eticheta ecologica.Un an mai tarziu am dezvoltat emailuri si lacuri in cadrul aceleasi game. Credem in produsele ecologice si investim in aceasta directie. Rezultatele nu intarzie sa apara, dovada ca anul trecut divizia de vopsele a performat mult peste celelalte activitati ale grupului", a precizat Daniel Guzu. Piata a mai fost influentata si de trendul ascendent pe care s-au inscris preturile materiilor prime in 2012, iar producatorii au facut eforturi mari pentru a face fata acestor majorari, mai ales in contextul unei presiuni suplimentare venita din partea consumatorilor. "Clientul final a dorit fie cele mai ieftine produse, fie materiale de calitate superioara, ceea ce a dus la o polarizare a cererii. Fiecare producator a actionat cum a considerat ca este mai bine pentru propriile afaceri, crescand preturile sau sacrificand din marja. In 2013 evolutia preturilor materiilor prime va fi influentata de miscarile din sfera politica si de evolutia cursului de schimb valutar", a mai spus managerul Duraziv. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro
 

Din aceeasi categorie

06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
24 Oct 07:00 | H.B. FULLER: Rezultate bune in trimestrul trei si estimari optimiste pe termen scurt
13 Oct 14:46 | BASF Coatings devine companie independenta, in urma unui acord incheiat cu Carlyle
10 Oct 07:00 | ETEX: Vanzari de aproape 2 miliarde de euro raportate pentru primul semestru 2025
25 Sep 12:53 | ROCKWOOL Romania incepe constructia noii unitati de productie de vata bazaltica
23 Sep 16:54 | Akzo Nobel Coatings lanseaza noi produse pe o piata de vopsele de 500 milioane euro
18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA